Toksik ilişkiden ayrılınca insan üzülüyor ya, nasıl unutulur bu?

Toksik ilişkimi bugün bitirdim ve ağlıyorum sababtan beri nasıl unutucam ben bunu iyi şeyler düşünüyorum yeni bir sayfa açmak gibi ama gene de üzülüyorum bunu yazarken bile yaş akıyor gözümden
Toksik ilişkiden ayrılınca insan üzülüyor ya, nasıl unutulur bu?
Cevapla