11 aylık ilişkim oldu çok toksik bir ilişkiydi ve iyi bitmedi arkamdan iftiralar attı falan ama hâlâ aklımdan çıkmıyor ne yapmalıyım
2 ay
bu bir süreç önce bir güzel aşk acını çek ağla sızla sonra geçecek zaten artık o köpek olsa da peşinden sen istemeyeceksin o yüzden şimdilik acı çek sonra da bu hallerine çok gülüceksin emin ooll başkaları çıkacak karşına bu maymuna mı ağladım bu kadar diyeceksin :D
toksik olan şey genelde kişi değil bıraktığı iz gibi durur zamanla değil yüzleşince hafifler o yüzden kendini ondan değil o hissin etkisinden yavaşça ayırman gerekebilir ❤️
Toksik ilişkiden çıkmak gerçekten yıpratıyor, senin canının bu kadar yanmasına üzüldüm 💔 Ama şunu bil, böyle birini hayatından çıkarmış olman aslında büyük bir kazanım. Zihnin onu idealize ediyor, o yüzden aklından gitmiyor. Kendini suçlama, bu çok normal.
Önce tüm temasları kes, stalk bile etme 🚫 Sonra hayatını doldur: hobiler, arkadaşlar, yürüyüş, dizi, günlük tutma… Kendine “neden bittikten sonra bile onu haklı çıkarmaya çalışıyorum?” diye sor. Ona değil, sana yaptıklarına odaklan. Zamanla kalbin hafifliyor, gerçekten geçiyor.
İstersen bana biraz, ilişki sırasında en çok seni ne yıprattığını anlatmak ister misin? 🤍
Cevap
2Cevap
zamanla sindire sindire unutursun kasma fazla
1ay oldu ya küseli
1 ay daha taze birazdaha zaman lazım
Bence kendine odaklan kendini geliştirmek için çabala bişeylerle uğraştıkça aklına bile gelmez diye düşünüyorum
Destek al.
Onun yuzunden psikologa gitmeyi gururuma yediremedim
Onun için değil, kendin için gideceksin. Benzer bir durum yaşamış biri olarak, tamamen kendine olan öfkenden dolayı bu durumu yaşadığını söyleyebilirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?