Eşim yemeklerimi çok beğendiği için dışarıdan yemek istemiyor detayı okuyun lütfen saçma değil mi?

Çok güzel yemek yaparım hiç üşenmem aksine çok severim yapmayı ama bazen çok yorgun oluyorum işten gelince o da nadir 2 haftada 1 falan o zaman eşime dişarıdan söyleyelim bugünlük diyorum ama ben senin yemeklerini çok seviyprum diyor dışarıdan yemk istemiyor cimri olduğundan değil kesinlikle zaten ben kendi ksrtımdan ödüyorum ama hrr konuda analyıslı olan adam bu konuda değil ben anlam veremedim
Eşim yemeklerimi çok beğendiği için dışarıdan yemek istemiyor detayı okuyun lütfen saçma değil mi?
Cevapla