Güncellemeler
+1 yıl
O ilk vukuat değil ilk kavgada çekip giden Ergen değil yani eniştem 3 yıldır evliler babam her zaman enişteme böyle yapıyordu bardağı taşıran son damla oldu
Annem de babam çok otoriter ve baskıcı insanlardır Ben 19 yaşındayım onlara hiç boyun eğmedim mesela beni üni ye bile göndermeyeceklerdi cam çerçeve indirdim bütün mahalleye ayağa kaldırdım TV çıkar sizi bütün Türkiye'yi rezil ederim dedim öyle gönderdiler
ablam öyle değildir 25 yaşında çok tırsaktır eniştemi de istemediler rica minnet yalvar yakar ağla zırla öyle izin alabildi bize geldiler babam eniştemin haklı olduğu bir konuda onu aşağıladı eniştem da cevap verince tartıştılar bir daha bu eve gelme dedi enişteme eniştem de girersem adiyim dedi ablama hadi gidelim dedi Ben olsam arkama bakmadan direkt giderdim çünkü enişten farklı ablam Sen şimdi git ben onları yatıştırayım falan dedi eniştem de kızdı şu saatten sonra da gelme zaten dedi Ablam 2 gün bizde kaldı gizli gizli eve gitti Bir bakmış enişten bütün eşyalarını toplayıp gitmiş eşyalarını al Evde boşalt yakın zamanda boşanacağız diye not bırakmış İyi de yapmış yüreğine sağlık Ablam eve geldi ağlayıp sırlayıp duruyor kes sesini hak ettin diyorum ki öyle yemiyor içmiyor ağlıyor başka bir şey yapamaz zaten sizce ne yapmalıyım üni açılınca defolup gideceğim zaten bu evden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Enisteni ikna et seni sevip sayiyorsa de haklısın ablam biraz değişik ama seni seviyo falan de ayrilmasinlar ayrica ablana oylr söylemeyi birak küçük hanım sen daha küçüksün anlamazsin ama ablan Şu an asiri üzgün onun yanında ol lütfen
Kusura bakma ben haksızlığa tahammül edemem haklı olduğunu bile bile kocasının yanında duramadı ya o elin adamına yazık değil mi bırak ayrılsın gerçek bir kadınla koy yuvasını korusun düğün fotoğraflarında bizzat getirip buna göster
Buna göstermezsem
Cok ayip ediyorsun insanlık hali olabilir buna haksızlık demek doğru olmaz ki ayrica oyle deme bugün yarın ne olacağı belli olmaz
Ben yurduma döneceğim zaten yurdum bile açılır açılmaz üniversiteyi beklemeyeceğim haberin varsa görsünler ömrü boyunca baba evinde ağlayıp Dursun
Sen böyle konus konus senin bu sivri dilini kesecek biri illaki çıkacak 😅
Ben Saddam'ın Türkiye şubesine boyun eğmemişim bundan sonra ne çıkar hatta çıksa bile ömrümün 19 yüzünü onurumla geçirdim gerisi boş 😀
Peki dedgin gibi olsun umarım düşmezsin
İyi geceler
Iyi geceler
Eniştenle konuşup sinirini al ablanla barıştır ablanın huyunu biliyorsun. Yuvası yıkılmasın o eniştenide seviyordur. Ablanıda tembihle bir daha eşini ortada bırakmasın.
Yapamam ben haksızlığa tahammül edemem çünkü ablamın eşliğine güvenmiyorum o adamı da yazık ki yani o hiçbir zaman annemi babamın karşısında ağzını açamaz ikisine de yazık bırak adam gerçek bir kadınla yuvasını kursun Ablam her zaman ağlamaya mahkum ağlayıp zorlasın Ne yapalım
Kız adam ablanı sevmiş herkesin karakteri senin kadar keskin değil. Kendi ablana neden öfkeleniyorsun ağlak diye kardeşler içinde güclu olan sensen senin ona destek olman lazım.
İyi de Ne yapayım ben şimdi ablam haksız
Haksız olabilir bu onun zayifligindan ya da merhametinden , oturt karsina esinin yaninda olmasi gerektigini anlat özür dilesin sende enistenle konuş ailede tek aklı başında olan sen isen enisten dinler seni zaten
Dediğim gibi bu ilk vakar değil enişteme daha önce çok hakaretler küfürler etti baban ablam hiçbir zaman ağzını açamadı Bu saatten sonra da açamaz ayrıca eniştemin nerede olduğunu ben de bilmiyorum kimse bilmiyor zaten en iyi açılır açılmaz Ben çekip gidiyorum ne yapıyorlarsa yapsınlar
Valla yapacak bir sey kalmadigini dusunuyorsan koyver gitsin o zaman dedigin gibi
Aynı odada kalıyoruz ablamla ağlayıp duruyor kulaklık takıyorum ben de yine de sesi geliyor
Gidince dinlenirsin simdi kalbi kirilmis onunda yapacak bir sey yok
Sen ne yapacaksın uniye gideceksin kimin ne halı varsa görsün
Aynen İnan ki gün sayıyorum seneye de yaz için iş ayarlayacağım bir daha asla bu eve dönmeyeceğim
Valla sana ve enistene hak verdim
teşekkür ederim kocasının haklı olduğunu bile bile arkasında duramadı kaybetmeye mahkum
Konu aslında bundanda fazla hakkını arayamamak haksızlığa susmak gibi durumlarda var ortada
Aynen eniştenle barıştır diyorlar da yani bunun kadınlığına eşliğine güvenmiyorum o elin adamına da yazık değil mi canım
Enisteni tanımıyorum konuyuda bilmiyorum ama anladığım kadarıyla bu ilk değil bu bardağı taşıran damla olmuş
Hıh aynen tam da öyle oldu
O yüzden arayı yapamaz sin
Aynen elin adamının günahına da girmem
Çoluk çocuk da değiller sonucta
Ablamın cıvıklığı yapacak bir şey yok neticesine katlanacak
Aynen öyle
Üniversiteye gitmek istiyordu yollamadılar Bana bile dünyanın lafına etti değer miymiş annemi babamı çok üzmüşüm bilmem ne herkes onun gibi silik olacak onu istiyor
boş ver sen kendi hayatına bak
Ôyle yapacaksın
Enişten %100 haklı falan değil egolu Ergen seni
Ne yapacaktı adam ne güzel elini mi öpecekti babamın eğer eniştem * bir erkek olsaydı bir tane gözün üzerine yumruk çakardı 2.80 devirdi işte o zaman elini eteğini falan öperdim
Senden de başka bir davranış beklenmez zaten o kafada devam et
Ablam da ömür boyu baba evinde ağlayıp zırlayıp Dursun
İyi tamam Sen de kına yak
Çok merak ediyorum senin karın Sen haklı olduğun bir durumda gidip kendi ailesini seçse ne yapardın
Kızım ablan ailesini de ezmek istememiş çocuk çocuk konuşma eniştene de hallenme
Aile ismi gerçek hak eden aileler için verilir kocasının haksız olduğunu bile bile onu savunmadı arkasında durmadı onun kadınlığından şüphe ederim ben adam İyi yaptı kurtuldu bundan
Çocuksun
Ablam çok mu büyük olgun zırlamaktan başka bir şey bildiği yok
Ablanı bana pasla arkana yaslan
Sizin gibi namusuzlari g3bertecen aslinda