Eniştem %100 haklı olarakablamı terk etti ablam ağlayıp duruyor kes sesini hak ettin diyorum daha da ağlıyor ne yapsam?

Annem de babam çok otoriter ve baskıcı insanlardır Ben 19 yaşındayım onlara hiç boyun eğmedim mesela beni üni ye bile göndermeyeceklerdi cam çerçeve indirdim bütün mahalleye ayağa kaldırdım TV çıkar sizi bütün Türkiye'yi rezil ederim dedim öyle gönderdiler

ablam öyle değildir 25 yaşında çok tırsaktır eniştemi de istemediler rica minnet yalvar yakar ağla zırla öyle izin alabildi bize geldiler babam eniştemin haklı olduğu bir konuda onu aşağıladı eniştem da cevap verince tartıştılar bir daha bu eve gelme dedi enişteme eniştem de girersem adiyim dedi ablama hadi gidelim dedi Ben olsam arkama bakmadan direkt giderdim çünkü enişten farklı ablam Sen şimdi git ben onları yatıştırayım falan dedi eniştem de kızdı şu saatten sonra da gelme zaten dedi Ablam 2 gün bizde kaldı gizli gizli eve gitti Bir bakmış enişten bütün eşyalarını toplayıp gitmiş eşyalarını al Evde boşalt yakın zamanda boşanacağız diye not bırakmış İyi de yapmış yüreğine sağlık Ablam eve geldi ağlayıp sırlayıp duruyor kes sesini hak ettin diyorum ki öyle yemiyor içmiyor ağlıyor başka bir şey yapamaz zaten sizce ne yapmalıyım üni açılınca defolup gideceğim zaten bu evden

Güncellemeler
+1 yıl
O ilk vukuat değil ilk kavgada çekip giden Ergen değil yani eniştem 3 yıldır evliler babam her zaman enişteme böyle yapıyordu bardağı taşıran son damla oldu
Eniştem %100 haklı olarakablamı terk etti ablam ağlayıp duruyor kes sesini hak ettin diyorum daha da ağlıyor ne yapsam?
Cevapla