Sevgilim her tartışmamızda haklı olsam bile çok ağır konuşuyor, artık bitirmenin zamanı gelmiş midir?

Ben ve sevgilim (9 aydır çıkıyoruz) her bir tartışma konusu oldugunda beni aşağılayıp , kırıyor (cidden toksik biri değilim) uzlaşmak istedigimde de :bana asla askım demeni istemiyorum, Çok kötüsün, seni görmek istemiyorum, sesini duymak istemiyorum gibi ve dahasını iceren seyler söylüyor ben sakin biri degilim bugün sinirlendim ve tamam bir daha demicem dedim ve 5 gündür bana yazmasına rağmen mesajlarına bakmak istemiyorum

Artık bitirmenin zamanı gelmiş midir?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim her tartışmamızda haklı olsam bile çok ağır konuşuyor, artık bitirmenin zamanı gelmiş midir?
Cevapla