Gecen sene kötü ayrıldığım kız neden aklıma geliyor sık?

dün gece uyutmadı hep aklıma geldi sonra sosyal medyada takıldım arka arkaya astrolog, tarotçular çıktı titokta keşfette ve oda akrep benim burçumla birlikte yorumlara denk geldim çok pişman senden adım bekliyor aklı sende seni özlemiş falan vs vs... tarot kartları ile bu cümleleri sarf eden insanları müneccimleri gördüm tesedüfen arka arkaya evren bana messajmı gönderiyor bilmiyorum sms atsam mı diye düşündüm ama heryerden engeliyim beni özlese bi kere engellerini açardı diye vazgeçtim sonuçta karakolla falan şikayet edilmekte var... başka erkeklerle takılıyordur diye düşündüm telepatik bağ kuruyormudur benle yoksa kendi kendime kafayımı yiyorum yanlızlıktan... kötü ayrılmamın sebebi onun gönlü başkasınaydı ve ben çok üstüne düştüm çok peşine düştüm çok iyi davrandım her ihtiyaçını herşeyini karşılamama rağmen haksız bi şekilde hakaret ederek beni engelledi...

Güncellemeler
+1 yıl
ettiği hakaret yenilir yutulur değildi bende canı cehenneme deyip bıraktım peşini.. daha yazmadım hiçbir şey konuşmadım ısrarcı olmadım... lanet olsun dedim bıraktım...
Gecen sene kötü ayrıldığım kız neden aklıma geliyor sık?
Cevapla