Eski sevgilin son kez konuşmak için buluşmak isterse kabul eder misin?

#DeliMavi
2 Temmuz 2023
Eski sevgilin son kez konuşmak için buluşmak isterse kabul eder misin?

#DeliMavi
2 Temmuz 2023
hayatımda sadece bir tanesinin bu teklifini kabul ettim son kez diye , akşam eve barışmış döndüm ondan sonra da kimseyle olmadı o son görüşmeler
Hayır işim bile olmaz. eski eskide kalmıştır benim için ne olursa olsun kabul etmem ve umursamam bile. çünkü eski sevgilim ile ayrıldıysam mutlaka bir nedeni vardır yani sevgisi bitmiştir ki ayrılmışımdır ya da hata yapmıştır bana karşı ya da aldatmak veya ihanet yalan söylemek gibi büyük şeyler yapmıştır. bu yüzden de bir kez sevgimin soğuduğu bir kişiyi tekrar sevmem mümkün değil benim arkadaş olarak bile konuşmam ya da konuşmak istemezdim. zaten son kez niye buluşur ki bir insan? amaç nedir yani kendini affettirmek gibi düşüncesi varsa bile benim için bir anlam ifade etmezdi bu durum
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Gerçekten aşık olduğum kadın isterse evet diğerleriyle zaten arkadaşça zaten görüşürüm aslında onunlada arkadaşça ayrilmak isterdim düşman gibi değil bazen kadınlar on yargili oluyor hemde inanılmaz birini tanımadan on yargılar atomun parcalamaktan zor derler o yüzden hiç kimseye on yargili yaklasmam beni tanımayan bana sapikta demiştir capkinda demiştir tanıdıktan sonra düşünceleri değişmiştir her zaman böyle olmuştur
Etmem , çok ısrar ederse tamam derim gitmem.
Mal gibi beklesin 😂
Hainsin hain gıcık 🤣🤣🤣
Hem eski hem ısrar abla az bile 😂
Aslında haklisin 🤣🤣
Cevap
16Cevap
Kabul ettiğim eski sevgilililerimin son şans istedikleri o günün ertesi gününde yine b©ka sardıklarını defalarca tecrübe ettim. Dahada kimseye ikinci şans vs yok.
Bir şartla kabul edebilirim. Peki şartım nedir?
Köpekbalıklarıyla dolu okyanusa atlasın, sağ çıkarsa son kez konuşma isteğini kabul ederim. Hahahaha 🤣
Hiç öyle bir şey isteneceğini sanmıyorum ama olursa sanırım ne diyeceğimi uzunca bir süre düşünürdüm. İnsanoğlu aslında bi yandan da merak eder acaba ne anlatacak diye. Zor bir durum yani.
Eski sevgilimle hayır yeni ayrıldığım birine gerekeni söyledim ona bağlı bir durum birazdan çıkıyorum kendileri bilir derim verecek karar çok önemli
Ates barut sonu yine evde biter o bunu bilerek istiyormu acaba arkadasca kardesce derse o zaman kardesce konusuruz
Tamamen bitmiş bir ilişkiyse buluşmam. Barışma durumu olan ve duyguların devam ettiği bir ayrılık ise görüşürüm
Telefon da son konuşmami yapar. Ağzına eder sonra da arkama yaslanirim
Kabul ederim. Konuşulmamış konular varsa buluşmak iyi gelir.
Hayır tabi ki. Haberler bu teklifle başlayan kadın cinayetleriyle dolu.
Son kez konuşmak değil de son kez sevişmek için olsa olabilirdi 😊
Hayır elbette, bugün yanımda bulunmak istiyorsa geçmişimde kalmamak adına çabalamalıydı.
Ya bi hadi ordan git dersin olur biter. Avrupada yaşamıyoruz bu ülkeye ters öyle şeyler
Ederim. Kötü ayrılmadıysam son kez konuşmamıza da gerek yok iletişimde kalırım.
Her son bir başlangıç …,
Belki bazıları...
İşim olmaz
Evet kabul ederim
Etti ben de aptal gibi kabul edip gittim
Ölüm döşeğinde ise evet😎
Memnuniyetle derim
Ederim neden etmiyim
Ben olsam kabul etmem.
Zaten arada mecburen yüz yüze geliyoruz
Hayır kabul etmem
hadi ordan ederim kanka
Ederim.
Yoramam kendimi arasin
Yoluna baksın
Kabul etmem
İstemezdim.
Ederim
Kabul etmem
Hayırr
hayır sqçma
Hayir
Etmem
Kabul etmem
Hayır 👌😐
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?