Friendzone yediğim kişiye yeniden bağlanmaktan korkuyorum, kaçmalı mıyım?

Bundan 7 ay önce ona onu sevdiğimi söyledim ve bana seni arkadaş olarak görüyorum, arkadaşlığımız bozulmasın dedi. Sonra bazı olaylar yaşandı konuşmayı kestik. 1 ay önce ona mesaj attım ve 7 ay önce olanlar hakkında da konuştuk şimdi aramız iyi. Bana özel zaman yaratıyor ve ben bunu flört olarak algılıyorum. Nasıl ikinci kez dünyam başıma yıkılmadan kendimi kurtarabilirim?

Friendzone yediğim kişiye yeniden bağlanmaktan korkuyorum, kaçmalı mıyım?
Cevapla