Koreli ve Japon kızları kıskanıyorum çünkü yakışıklı erkeklerle yaşıyorlar. Ne yapmalıyım?

Asyalı erkekleri çok beğeniyorum, zamanında sevgilim de oldu. Onunla yaşadıklarımı hickimseyle yaşamadım hissedemedim. maalesef ülke olarak da yakın değiliz öyle ha diyince birine ilgi duyulmuyor. Siz olsanız ne yapardınız?

Koreli ve Japon kızları kıskanıyorum çünkü yakışıklı erkeklerle yaşıyorlar. Ne yapmalıyım?
Cevapla