Yüz yüze kendimi ifade edemediğim insana mesaj ile mi duygularımı paylaşmalıyım?

Yüz yüze kendimi ifade edemediğim insana mesaj ile mi duygularımı paylaşmalıyım yoksa yüz yüze paylaşmak için kendimi zorlamalı mıyım? 6 aydır takılıyoruz ilişkimizin adını koymak veya ne olduğumuzu bilmek istiyorum.

Yüz yüze kendimi ifade edemediğim insana mesaj ile mi duygularımı paylaşmalıyım?
Cevapla