Erkekler max güzelliğe bakarken kızlar neden erkekte hem tipe hem güce hem paraya bakıyor?

Herkes karakterli insan sever fakat bir insanın iyi olması partner olmaya yeterli değildir , herkesin abartmadan kriterleri olabilir bu gayet normaldir erkeklerin çoğu max en fazla güzelliğe fiziğe bakarken ( orta güzellik orta fizik dahil ) kadınlar ise hem uzun boya hem fiziğe güce hem paraya makam mevkiye bakıyor. Gelipte burada kadınlar ağlamasın aşırı güzel ve orta güzellikte kızların sayısı çok fazla heryerde güzel ve orta güzellikte kız var. Ama kadınların kriterine baktığımda en çirkin kadının bile zirvedeki ALFA ya odakladığını görüyoruz. 1.85 üstü erkeklerin %10 nüfus oranı içinde olması zengin erkeklerin yine %10 nüfus içinde olması konuyu özetliyor. Yani ilişkilerde kriter konusunu abartan kadındır. Sen bir erkekde hem paraya hem tipe boya fiziğe güce bakarsan erkekte senin güzelliğine bakar. Eğer erkekler inanılmaz fiziği güzelliği olan kadına baksaydı kadınların %95i saf dışı kalırdı. İnanılmaz fiziği olan güzelliği olan kadınların dünyadaki nüfusu en fazla %5 falandır.
Erkekler max güzelliğe bakarken kızlar neden erkekte hem tipe hem güce hem paraya bakıyor?
Cevapla