Erkeklerin geneli kızlar zengin paralı erkeğe bakar diye düşünüyor sitede çok görüyorum sebebi ne ki?

Erkeklerin geneli kızlar zengin paralı erkeğe bakar diye düşünüyor sitede çok görüyorum sebebi ne ki?

Ben böyle düşünmüyordum. Ama totalde 17 senemi yiyen iki ilişkime baktığımda cebimde daha fazla para daha fazla imkan olsaydı o imkansızlıkalrı ortadan kaldırabilirdim. Yani paraya bakmıyoruz diyen kişiler bile iş ciddiye geldiğinde elindekiyle yetinmedikleri için farklı garantiler alamadıkları için bir şekilde ayrılmak zorunda kalıyoruz. Yani bir nebze haklılar. Ki bu kadar süre geçirdiğim o iki kadın içinde para göz diyemem. Sorsan ikisi de paragöz değil o kadar zaman da hiç bir paragözlülüklerini görmedim açsak açız toksak tok. Tekrara düşüyorum ama iş ciddiye bindiğinde sundukları bahaneleri ortadan kaldırmam için daha fazla paraya ihtiyacım olduğunu fark ettim. Dolaylı yoldan evet kadınlar paraya önem veriyor... Kimisi aylık 50.000 Tl ne okey der kimisi 100.000 e ama herkesin yaşantısına göre beklentileri var...
Yok imkan yok. Yani ne evim ne arabam var. Bir mesleğim var. O kadar. Birikim de yok. Yaş olmuş 36 37 istiyorsun olmuyor işte. Tapıyorum evlenmek istedim. Olmuyor işte. Kadına düğün yapacaksın en kotu 500.000 TL eee. Pantolon yırtıldı 3 aydır bacak arası yırtık ne kadar gidecek bilemiyorum.
Hadi evlenelim. O dudaklar O gerdan benim olsun istemez miyim? Seni kaçırdım. İki gece yaşadık. Seni gezdirerem ne bilim bir yere götüremem. Allah bu ülkede taş üstünde taş bırakmasın. Akan göz yaşlarım kan olsun. Yürekte yanan o ateş.
Düşünmüyoruz öyle olduğunu görüyoruz gerçekten de öyle yani ben paraya değer vermiyorum benim için Sevgi önemli diyen insana inanmam çünkü evlenirken para lazım olur düğün yaparken para lazım olur evi geçindirirken para lazım olur bu kadınların bencil olduğunu göstermez gerekli olduğu için böyle düşünürler rahat olmak isterler evlendikleri zaman ekonomik kriz içinde olmak istemezler Bu da haklarıdır
Hemcinslerimiz yüzünden tabiki.
Cevap
50Cevap
Hepsinin öyle olduğu söylenemez ama sitede de görürsün. Hayatınıza girecek kişiden beklentiniz nedir tarzı sorularda maddi gücü fazla olsun diyenleri göreceksindir. Onu geçtim sitede 30 yaş üstü erkeklere ben senden hoşlanıyorum diyen sonra da babam bana kızar bankaya borcum var diyen fenomen biliyorum. Ödemeyi teklif etmeyince de trip attığını :))) sence neden? Bu algının oluşmasının sebebi gerçekten böyle yapan paraya değer veren hemcinslerinin olması insanlar bu örneği görünce bütün kızlar böyle diye bir ön yargının oluşmasına sebebiyet veriyor.
Bu olay senin basinami geldi
Ne büyük yüzsüzlük ya
@kırmızırujlukızzzz evet ekleyip ertesi gün hoşlanıyorum diyen kıza yüz vermeyince takipten çıkıp başka 30 yaş üstü birini ekledi :)))
@zz___eeyuyy şimdi sen ve senin gibi kişilere biraz garip geliyor kendinizi referans aldığınız için ama neler var siteden bağımsız dışarıda sosyal hayatta gezdirip tozdursun mekana götürsün arabsıyla gezdirsin diye erkeklere yaklaşanlar bile var.
Ne kadar istedi peki
@kırmızırujlukızzzz o zamanın parasıyla 500 TL borcum var bankaya dedi sonradan hakkında başka şeyler de duydum
Valla artik bende kizlara guvenmiyom lezbiyen olmuslar bana sariyorlar yinede vermemekte iyi yapmissin
@kırmızırujlukızzzz niye vereyim sevgilim değil eşim değil verenler olmuş orası ayrı da :D onlar da olabilir pembeli görünümlü maviler de olabilir dikkat et
Yok be buras tek degilki instagram ve disarda da oyle 😑 sapik kizlar
@kırmızırujlukızzzz sadece kızları mı çekiyorsun 🤣 instagramda rahatım Allah'tan çok fazla girmesem de öyle rahatsız eden olmuyor
😅😂yaa her iki cinsiyetide cekiyom ama bu aralar kızlar fazlalasti
@kırmızırujlukızzzz rahatsızsan hesabı gizliye çek benim hesabım gizli instagramda, burada da mesajları kapattım geçen biri mesaj atamadığı için saçma saçma laflar etti.
ön yargıları olabilir çünkü
Şimdi bakınız sayın arkadaşlar para diyince aklınıza keş 💸💸💸 gelmesin. Parası olan insanın zamani olur parası olan insanın kılık kiyafeti iyi olur. Parası olanın çevresi ve gücü olur. Ben paraya bakmam diyen kız şöyle mi sanıyor acaba ulan elime nakiti sayacak çok itici. Öyle değil işte o kılık kıyafet sitilden enerjiye kadar etkileyen bir mevzu
Erkekler ezik çünkü ciddi mana da bir ton taş gibi kızla takıldım maksimumum bir kahveyi kimini öptüm kimine oral seks çektirdim kimine başka bir şey bunlar da o kumaş yok yapamadıkları için bilmiyorlar belli bir sertlik erkeksilik karizma hareketler tavırlar mimik diksiyona ve uygun anda vermeyecek karı sıfır
Benim öyle bir düşüncem yok ama şöyle etrafıma baktığım zaman kadınların birçoğu gerçekten de kendilerine daha Garanti alabilmek adına Aşığım adı altında mantık evliliği yapıyor
Kadınların çoğu sadece paraya bakmaz. Başka özellikler de önemlidir. Karakter, ilgi alaka, dış görünüş, aradaki çekim de önemlidir.
Ama parası olmayınca bunlarin bir önemi kalmıyor tabi ki. Yani para %60 etkili. Diğer hususlar %40
Sadece parası olan , çirkin, kaba, cahil birini de çoğu kadın red eder.
İmza kaşe ne varsa
Kendileri sadece memeye kalçaya baktığı için, kişi kendinden bilir işi 🤣
Açanlara bakarız ve çoğu kız da açıyor biz bakalım diye
@Nuranf neye bakcaz başka
Hemcinslerin açık Bi dille söylediği için olabilir mi acep sksks
vardır elbet öyle düşünen ama bu çoğunluğunu oluşturmuyor düşük bir kesim
Acı ama çoğu bakıyor maalesef. Çünkü onlar için hayat sadece maddiyattan ibaret
genel inanış öyle. nasıl kızlarda söyle algı vardır ya. erkeklerin aklı fikri cükünde. erkek işte hep seks pesınde. erkekler ince dusunemez. vs vs gibi.
Bazi kizlar öyle düşünür ama benim düşüncem calissin cabalasin kazansin bos oturmasin ne hikmetse gel görki erkekler bunada para gözlük muamelesi yapılıyor
Kadınlar neden genelleme yaparak, tüm erkekler için ''Erkolar ölsün/kapatılsın'' der?
Erkekler neden kızların sadece paraya ve zenginliğe baktığını düşünür?
Cevap: Cehalet.
Yani sen birisiyle sevgili olmaya başladıktan sonra, parası olmadığı için, seni bir yerlere götüremeyen, çiçek dahi alamayan bir insanla devam edeceksin öyle mi? Pek inandırıcı gelmiyor.
Bizler 2-3 aynı tip insana denk gelince hemen genelleme yapmayı seviyoruz. Halbuki 3-5 kişi tanımış olmamız genelleme yapmaya yetmez. Biraz da özgüven eksikliğinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum
Zengin olmayan erkeği sev o zaman madem genelleme yapmak yanlış hadi sevin de görelim aylık maaşı asgari ücret olan veya biraz daha fazlasını alan birine aşık olun
Aklı başında her kız ciddi bir ilişkide maddiyatın da önemli olduğunu bilir ve buna göre refleks geliştirir. Erkekler de bunu dâimâ paraya bakılıyor zanneder
Başka neden bir kız erkeğe baksın parası olmayan kendi halini yaşayan erkeklere yüz vermezken neden böyle Passat Mercedes BMW Arabası olanlara takılsın
Genel kadınlar böyle olduğu için böyle bir algı var. 10 kadından 9 u buna bakar. Bakmayanları da mal olarak görür. Hahah
Genellemeler tamamen ön yargı bence kendimden örnek vereyim. Biriyle tanıştım aylık 110 bin civarı alıyor ama sevmiyorum kabul etmedim. Tabikide maddiyat önemli ama bir yere kadar sevgi olmayınca tek başına yeterli de olmuyor.
O paradan bahsetmiyor milyonlardan bahsediyor
@Uslanmaz070770 yine de beni etkilemez.
Sebebi basit; hiç bir kız kendisinden daha düşük seviyede kariyeri olan, parası olan biri ile kolay kolay birlikte olmaz.
Normal bu ama erkek daha fazla kazanmalı kadından ama bunlar direk zengin istiyolar öyle deseler kendimizden daha fazla kazanan biri olsun diye o zaman kimse kızlar zengin istiyor diye genelleme yapmazdı
kendileri kız olsa erkeklerden para isterlerdi bu yüzden kendileri gibi sanıyorlar
Dahası da mı var. Yetmiyo mu zenginlik.
Ayrıca para ve zenginlik aynı şey değil mi?
Para zenginlik demeyelim de kıza kaliteli bir hayat yaşatmayacaksa gerek yok
Kadınların erkeklerden beklentisi , beni rahat ettirsin, istediğimi ikiletmesin, hep beni mutlu etsin, hayatimi kolaylastirsin, sadece benimle ilgilensin, tipi düzgün olsun , diksiyonu düzgün olsun, ortamlarda söz sahibi olsun , cevresi tarafindan sevilen olsun, cevresi genis olsun, ve zengin olsun , peki karsiliginda ne vereceksin? :) iki parça sevgi.
Hepsi olmasa da çoğunluk öyle ya. Kabul etmek lazım bunu yani.
Çünkü tecrübeler bize öyle gösteriyor %80 i o şekilde oluyor.
Çünkü Gerçek bu!..🤷
Hangi kızla tanışsak sordukları ilk soru mesleğimiz ve kazancımız😏
Bizle mi tanışıyorsunuz cebimizle mi belli değil ak😠
Oylr kizlari bulurlar iyilrrin kiymetini bilmezler sonrada aglarlar kendi secimleri
Bu sensen sorunu hiç okumadım çok tatlısın la
Erkeklerin hayal dünyası geniş senaryo kurgu kuruyolar kafalarında onlara göre insanları yargılıyolar
Kızlar dış görünüşe ve paraya baktıkları için. Güzel kızların yanında çirkin ve parasız erkekler gördüğümüzde bu dediğin de biter
Öyle izlenim veriyorsunuz ve sadece zengin erkeklere aşık oluyorsunuz saydığınız kriterlerden anlaşılıyor zengin aradığınız neymiş güçlü özgüvenli olsunmuş güç ve özgüven sadece zengin erkekde olur
Paraya nesnel olarak bakmıyor.
Paranın getirdiği şeylere bakıyor yani biz buna paraya bakıyor diyoruz :D
Bende kızlarda bu duruma bakıyorum. Fakir kızı napayım. Yedirsinn, içirsin gezdirsin
Ne yazık ki yüzde 90 nı öyle prenses (önyargılarına güvendiğin kişi)
Ne istediklerini kendileri biliyor mu ki.
%90 ı öyle zaten bu bir düşünce, algı değil gerçek bu.
Sosyal medyada takılmayı bırak. Çimlere dokun biraz
Öyle hissettiriyorsunuz çünkü
O tarz düşünen kızları beğenip ağlıyorlar işte.
Çoğu bu yüzden erkekleri reddediyor ondandır
Ya neye bakacaklar
O şekil kadınlar kendilerini belli ediyor.
Hepsi değil, dini imanı para olanlar onlar
Sebebi kızların sadece para ve zenginliğe bakmasi
Paraya ve güce tapan hemcinsleriniz yüzünden
Öyle hemcinsleriniz var çünkü.
Kadınlar paraya çok düşüyor bu çoğunlukla öyledir
Cunku oyle.
Geneli öyle cunku
çünkü yüzde 51 i paraya bakıyor
100 de 95 oranında öyle amaaaa :)
Öyle olduğu için 😄
Oraya bakmıyormuyduk
Bakıyordunuz
Oyle değilmi zaten
Çünkü bazı kızlar öyle ondan dolayı
Gerçekten de böyle olduğu için olabilir
Yaşanmışlıklar
çünkü öylesiniz
öyle olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?