Bu kartı cebime bırakıp kaçan adam, 1 gün sonra tekrar geldi neden sizce?

Kartında yazdıklarına karşılık vermediğim hâlde neden 1 gün sonra mağazaya geldi tekrar. Başkası olsa red olarak algılardı. Bugün 2 kez geldi. Beni müdür depoya gönderdi o gidene kadar depoda kaldım. En fazla 1 saat geçti tekrar geldi arkadaşıma "kasadaki kızın adı ne" demiş. Arkadaşım söylememiş hafif tartışmışlar çok hafif...

İlk geldiği gün getirdiği kart
İlk geldiği gün getirdiği kart
Bu kartı cebime bırakıp kaçan adam, 1 gün sonra tekrar geldi neden sizce?
Cevapla