Kartında yazdıklarına karşılık vermediğim hâlde neden 1 gün sonra mağazaya geldi tekrar. Başkası olsa red olarak algılardı. Bugün 2 kez geldi. Beni müdür depoya gönderdi o gidene kadar depoda kaldım. En fazla 1 saat geçti tekrar geldi arkadaşıma "kasadaki kızın adı ne" demiş. Arkadaşım söylememiş hafif tartışmışlar çok hafif...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ya gerçekten umutsuzdu ya da gerçekten kararlıydı - her iki durumda da ucuz atlatmış gibi görünüyorsun
Takıntılı geldi bana
Tamam anladık artık aynı şeyi iki kez paylaşmanın anlamı ne işte belli ki sende mutlu olmuşsun bu duruma yoksa sorgulamaya gerek bile duymazdın hey allahım
He mutlu olmuşum o yüzden yanıt vermedim yüzüne bile bakmadım di mi o yüzden 3 gün sonra işten çıkıcam di mi
Çık bence de böyle sorgulayacaksan
Sorgulamaktan değil ortada taciz var ve savunacak biri yok
Polise git o zaman tek çare bu hatta kağıdı da götür
He aynen polisler her halta çözüm buluyorlar zamanında
Doğru onlar da işe yaramazın teki oldu o zaman napacaksın gidip döveceksin ajxkmc
İşte polislerde o an işe yarıyor haklı iken çırpın çırpın bi şey yapmazlar hakkını savundun mu hemen adalet tıkır tıkır işler
Valla doğru söyledin bak o zaman suçlu sen olursun havuz hırsız ev sahibini bastırırmış
Ayen öyle üst üste saçma sapan olaylar oluyor işten zaten çıkmak istiyordumda masraflarım için 6 sy dayanırım diyordum olmadı 2. Ayımı alıp çıkıcam. bu adamın da inatla gelmesi falan işten çıkmam için işaret galiba daha hayırlı bu belkide. Bi tek sevdiğim müşteriler yaşlılar vardı onları çok seviyordum bi bu üzüyor ama iş katlanılır gibi değil
Sen işten soğumuşsun en kısa zamanda çık
Çıkıcam zatende keyfi olarak soğumadım?
Bahane değil yani
Sürekli soru sorduğuna göre bu olaydan bağımsız
Ya evet ruhen çok yıprandım bi daha market işi Allah düşmanıma vermesin. Zorla tutuyorum ağlamamı ya sırf sevdiğim müşteriler için dayanırdım bikaç ay daha ama olmayacak. Aile baskısı var üzerimde çıkmamam için
e yürüyo işte siz de heee
Ne yürümesi takıntılı galibe günde 2 kez olur mu. Kartına cevap vermediğim hâlde
Hahahaha :D dikkat et
Neye güldün
Saçmalığa
Beni depoya gönderdi m.. llar ya
Tamam işte takıl tepoda boş ver
Hahaha oldu saman da versinler besleneyim burada
Takıl kafana göre genç
Sapık alert.
Alert?
Hem sapık hem takıntı
3 gün sonra çıkıyorum işten
Aptalca
Adamın yaptığı mı
Beni depoya göndermeleri mi
Evt
Haahha
Neye güldün
Hiiç başkasına güldüm
Spkmı ne bu