Eşinizde olan sorun nedeniyle çocuğunuz olmasaydı ayrılır miydiniz?

Eşinizde olan sorun nedeniyle çocuğunuz olmasaydı ayrılır miydiniz?

Ben bu konuda açık sözlü olayım ki sorun bende de olsa eşim isterse boşanırız sorun eşimde olsa boşanmak isterdim. Tamam evlilikte sevgi saygı anlaşma önemli, ama gerçekçi olalım evliliğin temeli çocuk ve soyunun yürümesidir, şahsen ben sadece yemek yapmak ya da temizlik yapmak ya da sadece evlenmiş olmak için evlilik yapmak istemem çocuk sahibi olmak için evlenmek isterim, bende de sorun varsa eşim benden ayrılabilir.

#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ

#AskveCocuk

30 Haziran, 2023 Cuma 20.17

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bunun cevabını size şöyle vereyim kendi açımdan elbette Allah'ın dediği olur yani çocuk olmuyor diye ayrılmak doğru bir şey olmaz ama hem çocuk olmuyor hem sorun eşim de ama aynı zamanda geçimsizlik yapıp da dünya umurumda olmayan bir insan olursa çekinmez.
Güncellemeler
+1 yıl
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim
Eşinizde olan sorun nedeniyle çocuğunuz olmasaydı ayrılır miydiniz?
Cevapla