Bu sitede lezbiyen olanlara neden çok ağır sözler ediliyor bu bir tercih sonuçta?

Neden bu kadar aşağılıyorsunuz sizden farklı oldukları için mi?
bu kadar boş lafı ve kötü sözleri boşuna söylüyorsunuz kimse size göre davranmaz kendi hayatını yaşar sizde başkalarının hayatına karışmayın kendinizinkini yaşayın.

Bende lezbiyenm ama bunu haketmiyoruz !
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel.
Bu sitede lezbiyen olanlara neden çok ağır sözler ediliyor bu bir tercih sonuçta?
Cevapla