AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Sevgilisi olan birisine mesaj atman pek de etik değil. Sevgilin olursa bir gün daha iyi anlayacağını umuyorum.
Kendi adıma konuşayım gerçekten seviyorsam ararımda mesajda atarım olmadı ses kaydı bile bırakırım yani seven kişi her şeyi yapar bence.
Valla ben de gurur aşkı ezer her zaman arama diyeni aramam...
gururlular çok fazla orandaymış ben de farkettimm.
Ama bir nüans vardır. bir gerçekten aramanı istemeyenler bir de naz trip yapanlar onu iyi seçmek lazım :)
Kişinin yüzsüzlüğüne bağlı bir durum tabi bu :)) 😃😄😄😃😄😀😀😄
takıntı olursa engel olamassın heralde atarsın buarada banada cewap yazınn arkadaşlarr
Nerde sorun :) yazalım arkadaş
yazalım sorun nerde :)
profilime tıklayınca görebilirsiniz sanıyorum byberkk
Takatin Bitip Artık Gücüm Kamadı Dediğin An'a Kada Devam Et Kardeşim... Tabi ne yaptında soğuttun o da var :/
Mesaj atma bana, arama beni diyen birine mesaj atar mısınız ya da arar mısınız?
hayır aramam :D
Ben atma diyorum ama atmasini bekliyorum. Çok garip.
atıyor mu peki ya da sen atıyoru musun
Baya önceydi bu olay şu an kimse mesaj atmiyo :d Ama o atardi bende sevgilim var derdim ona, sizde bizi gördüm. bir iliski bir sefer bittiyse dahada kaç kez denesen olmaz. Ben bunu bilir bunu söylerim.
yuh buda sorumu asla arama mesaj atma kardeşim iyiliğin için söylüyorum boşuna kendini üzersin
peki sağol kardeşim
Aman kanka sana kizmi yok sevgi olayini gec arama sorma havalara sokma
seviyorum be kanka :)
Kanka anladim senide yol ver bu hayatta hepsini kastetmiyorum ama bir cogu degmez. Biraz kafani toparla baska birini elbet bulursun
arama arkadaşım ya az adam ol şerefli onurlu gururlu ol onunda hayatını mahvetme arama demiş
onunkinden banane benimki mahvolmuş zaten daha da mahvetmeye gerek yok
bencede uzak dur...
bana da mesj atma dedi ben ise atmaya devam ettim. sonuç;engelledi
Ara. herşeye rağmen ara. Konuşursun bir sesini duyarsın.
yok kardeş arasam da birkaç ay geçsin en azından
Fazla soğutma derim
dostum öyle diyosun da soğumuş soğuyacağı kadar. napayım napsam dönmüyor işte resmen oynuyor benimle.
Oluyor böyle şu anda senle onun arasında kalmış gibi pes etme. Ben yaptım sonuna kadar gittim kendime çevirdimde ama dayanacak gücümde kalmadı en sonunda vazgeçtim. Yani ikimizde bir ucundan tutamadık aynı anda. Benzer bir durum gibi.
evet bence çok benzer sevgilim var dmesi bile yalan bence ama neyse
Ben bu ikilemde kalmaktan kafayı yemiştim. Kendine mukayet ol dostum iyi geceler.
sen de :)
sevgilisi varsa aramam.
teşekkürler
ara ya aman kim takar
biraz da onun beni kovalaması gerekiyor bence hele bir de şu mesaj atma dedikten sonra yani haksız mıyım
o zaman çek kendini bakalım
çektim zaten :D
harikasın bir de tarz değiştir birileri senle ilgileniyomuş gibi yap :)
:) peki sağol deniyecem zaten onu :D
Yo hic umrumda olmaz benimde :-D
yok artık :D
Arama boşver helalinin seni bulmasını bekle
teşekkürler
Ne ararım ne mesaj atarım.
sağol :)
Rica ederim.
Sonuç birsey değiştirmeyecekse neden arayım ki
belki değiştirir?
Sana sevgilim var arama diyen bir insan sonucu degistirse bile ne kadar iç açıcı olabilir?
atmam genelde gururum ağır basıyor
Asla, hatta o kişiyi hayatımdan çıkarırım..
yok artık gerçekten mi?
Zorla güzellik olmuyor işte beni istemeyeni ben de istemem net.
keşke öyle olsaydı hala onu çok seviyorum
Zaten bende kontör yoook.
O kadar gurursuz musun?
seviyorum evet
Arama dayak yersin :D
ya 2de bir dayak yersin falan durmayın ya cevap verme ya da şöyle demeyin. kim kimden dayak yiyor
Yok benim başıma geldi ondan :D
Atma diyene mesaj atmam yüzsüzlük yapma sende
teşekkürler
Arama tabikide. Gururlu ol biraz.
gururlu davranırım ama dönmesini istiyorum ki böyle davranırım ama ya dönmezse?
Sevgilisi varmış ulan! Ne biçim adamsınız!
hikayemi bilmeden bence yargılama
Ya bırak ne hikayesi!
ne hikayesi de sen bir gün başına gelir kalırsın
Gelebilir doğal bir şey ama sevgilisi olan bir erkeğe asla yazmam!
tamam
Hayır yapmam başkasınada yap diye diretmem
seni istemiyor uzak dur
Hayır.. o bana yalvarsın. :D
:) helal sana
aramam istemiyosa cok muhım değil :d
benimki mühim.:D
kız seni istemedikten sonra:))
hadi canım aslında gurursuz davranarak ben onu istemedim (bu da farklı bir bakış açısı :D)
Peşinde koşmasaydım belki o beni kovalayacaktı
o zaman bide pesınde kosmamayı dene bak noluyomuş:D
öyle yapıyorum zaten en azından bir şansın oldu benim :DDDD
Ne gurursuz bir adamsın sen ya!
teşekkür ederim
cevabın için yani :D
Bana teşekkür edeceğine, erkeklik gururunu tamir et bence!
cevap verdiğin için soruma teşekkür ettim. kendimden memnunum kişiliğime laf söyleme lütfen ben böyleyim seviyorsam gurur yapmam kolay kolay ama burada harbiden incitti beni o.
Seviyorsan gurur yapmamanı anlarım da, sevgilisi olan bir kızı sevmeyi nasıl izah edeceksin onu çok merak ediyorum doğrusu...
flört ediyoduk sevgili olcakken bu geldi aramızı bozdu peki buna nasıl çözümünüz vardı.
Çözüm; kangrene dönüşen bu parçayı kesip atmak!!!
arama ararsan kaybedersin
aramayınca kazanır mıyım peki?
en azından biihtimalin olur yapma dedigi şeyi yaptıgın için iyice sogur senden
teşekkürler
Yüzsüzmüsün sen rezil etme kendini
çok seviyorum napayım zor tutuyorum ama sorduktan sonra fikrim değişmedi değil.
Sevgilisi olan insana ne mesaj atayim ki
belki de sizin sevgili olmanızı o engellemiştir hain planlarıyla
Kimm
sevgilisi
kaçan kovalanır bunu bilir bunu söylerim
atmasam gelir mi peşimden yani.
sevgilisi olmasaydı peşinden gelir derdim ama zor
o kişiliğine bağlı ama genelde insan ne zaman kendine ihtiyaç duyulmadığını anlarsa o zaman pişman olur.
Hayır. Bu kadar yüzsüz olma
teşekkürler
Allaha şükür gurursuz değilim :)
ben neden gurursuzum acaba. D
sevgılısı varmış. daha ne olsun
seviyorum diyorum seviyorum
yav sevıyorsun da kızın sevgılsıı var. kabul et artık şu gerçeği.
kabul ediyorum ama kendime söz geçiremiyorum ki?
Yüzsüzlük olur bu, hayır aramam..
tamam da seviyorum onu.
Belli ki istemiyor, zorla güzellik olmaz ki..
yahu çok seviyorum ki böyle kolaay bağlanan tiplerden değilim. o benim olmalı evleneceğim kadın olmalı diyorum? ki zamanında o da beni sevdi ben bir sebepten teklif edemedim kaldı öyle.
Çabala o zaman, ne diyeyim..
ya diyorum ya belki değişmez sevgilisi de varmış vazgeçmek için 2 neden var şuanda ki önemli nedenler ama gönül ferman dinlemiyor?
Gönüle söz geçiremezsin, ama ona iyilik yapmak istersen de üstüne düşme derim..
söz geçirebilsem bu durumda olmazdım zaten bu yüzden arasam mı sence?
Ne diceksin ki arayıp?
eskisi gibi olmak istiyorum diyecem.
bir de bakalım..
Seni istemeyeni sen hiç isteme emi?
gözümde tamamiyle biter.
Ara gitsin aşk da gurur olamaz,
kardeşim gurur olmaz da bir insana da bunlar söylenmez söylenebilmişse zaten gurur yapılmalı yani kolay değil gerçekten.
Valla dostum haklısın ama bence olay bu.
bilmiyorum ya söylediği sözler çok büyük dokunduran sözler.
Sen totosunu kaldirirsn baskasi da indirir
yani ne yapayım dostum
Gururuna daha bagli kalmalisin ve sacmalamayi kesmelisin yani hakettigi deger yok
haklsıın kardeşim
Sikti r et onun icinsadece bir eglencesin
doğrusun
Sen burada szilanirken o seni unuttu bile
haklısın
Atmam da aramam da be hali varsa görsün bro
:) haklısın kardeş.
O an ki düşünceme bağlı açıkcası.
Atabilirim de diyosun :)
Sevgilisi falan varsa atmam ya da direk böyle diyorsa
salagım ya ben ararım
ben de arardım eskiden ama artık salak değilim galiba :)
Hayat gururun kadar uzun değil git ara
vay be ilginç cevaplar arasında bu :)
Teşekkürler bence sevdiğini kaybetme hemen bir şekilde ulaş ona
ama ne bileyim içimden bir ses atma diyor bilmiyorum ya gurur mu kalp mi?
Dayak yemek istiyorsan at :D
kimden sevgilisinden mi dayak yiyecem :D
Evet :D
gelsin dövsün kolaysa ben bu aşkla kusura bakma ama en yakınlarımı tanımam. hele ki sevdim diye suçlu olcaksam düşünemiyorum
Kardeşim çok yanlış düşünüyorsun :) Seni bırakıp başkasına giden bir kız için hiç bir şey değmez :)
:) bak bu doğruydu
Mutluluğunu ona gösterki çatlasın :) Seni haketmediği apaçık belli kardeşim :)
sağol kardeşim teşekkür ediyorum :)
Rica ederim kardeşim. Aynı durumdaydım inan ki değmez :)
Hayır arkadaşım sen de yapma
yaptın mı ki?
Yok o kadar yüzsuz olmadım sukur
aramamak için herseyi yaparm
sağol
Saplanti haline gelmiş arama kisi zora sokma
saplantı değil kesinlikle aşk bu o benim evleneceğim kadın olmalı diyorum bazen
Zaman ver bekle biraz üstüne gidersen kaybedersin
nasıl yani 1 aya geldi geldi gelmedi tamamen sileyim gibi mi
1 ay degil zaten kiz başkasıyla ve sana sana vermesini bekle üstüne gidersen tamamen sogur kiz
Kesinlikle atmam Sonra o k... Atar zaten
gerçekten atar mı?
Sevgilisi var ve hala yaziyomsn onu anlmdm
gönül ferman dinlemiyor
Sevgilisi varmis neyin pesindesin daha.
Atmam gurur meselesi :)
inadına atarım bırakmam :D
Sevgilim kızıyor demeseydi iyiydi san ki
Aramaman senin icin daha hayirli olur