Ben seni arayacagım diyip aramayn birine tekrar mesaj atarmısınız?

Hoşlandıgm erkek beni dişarda akşam yemeğine dave etti 1 ay önce, ben yurtdışında oldugum için gidemedim, döndüğümde sana haber vercem dedim , şimdi döndüm ama üzerinden 1 aydan fazla geçtiği için utanıyorum yazmaya, sizce benim yazmam mı gerek yoksa onun tekrar yazmasını mı bekleyeyim?

Ben seni arayacagım diyip aramayn birine tekrar mesaj atarmısınız?
Cevapla