Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Beğeni için teşekkür ederim @Bgyontar @Yecüc_Mecüc_7991

Şahsen normal bir şekilde konuşurum, dünya küçük sonuçta...

#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#BayramdaAsk
27 Haziran, 2023 Salı 21.01
Görmezden gelirdim...
Rica ediyorum
Umrumda olmaz o kisi
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
Cevap
10Cevap
Eski sevgilim yok.
Bence konuşun bi çay için. Hayır yani aynı köyden aynı mahalleden değilseniz imkansız bu dediklerin 😂
😀😃😄
Reelde sevgilim olmadı o yüzden bisi yapmama gerek yok
Bayramın mübarek olsun olsun derim oda Allah razı olsun der
Eski sevgilim yok neyseki😅 ama selam verilebilir.
Hadi şanslısın
Eski sevgilim akrabam mı sjsjsjsj
Aşkın nereden geleceği belli mi hdffdffjf
Hdffdffjf
Bayramını kutlarım
Allahın selamını verir bayramını kutlar geçerim
İyi bayramlar diyip geçilir
Selamlaşırım ve işime bakarım
Eid mubarak hacım derim
Tanımıyormuş gibi bayramlaşır geçerim
Hangisini gördüğüme bağlı ne yapacağım 😄
Sende ne yaptın yav kaç tane var
Selamlaşır konuşuruz. Kimseyle kötü ayrılmadım.
Hayırlı bayramlar derim
Hiçbir şey yapmam
Nerde gorcem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar