Karşı cinsle çok yakın arkadaş olunur mu yoksa pişmanlık mıdır?

sizce karşı cinsle çok yakın arkadaş olunur mu yoksa pişmanlık mıdır

daha dün en yakın dostum olan erkek arkadaşım bana aşık olduğu için yollarımızı ayırdı bu benim için kabullenmesi çok ağır bir durumdu çok yakındık ve çok iyi anlaşıyorduk ama bir aşk her şeyi mahvetti

Karşı cinsle çok yakın arkadaş olunur mu yoksa pişmanlık mıdır?
Cevapla