Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Beğeni için teşekkür ederim @вуηαяcσѕ @ilginfulyaa
Etmem. Neticede insanların, benden önce de bir hayatı vardı. Hayatına ben, girdim diye hayatının bir parçası olan arkadaşlık kavramından vazgeçmesini bekleyemem.
Doğrusu da bu 👏👏👏
Etmem yani sonuç da bayramlaşmak bu gidip de özel konuşmuyor bende zaten kadınların bayramını kutlarım insanlık olarak nezaket olarak. arkadaş olarak sorun etmem
Altı üstü bayramlaşmak nolcak ki? Düşündükçe sinirlerim zıplıyor 😀
😅😅👏 senin yorumların efso
Gardaş ben hep diyorum. Kıskanç insanım ve bu huyumu törpülemeye çalışıyorum 😀
😂😂
Cevap
6Cevap
Normal bayramlaşma ne olacak ki şap sup opusecek halleri yok
Belki öper 🤣
Ne öpüşmesi tövbe. Bayramlaşsın sözlü bir şekilde. Öpüşmeye koklaşmaya ne gerek var.
De mi haklısın
El ele tokalaşmasında sıkıntı yok ama öyle yanak yanağa falan öpmek hiç hoş değil bence.
Bence de hiç hoş değil
Yani öyle şapur şupur öpüşmesini istemem ayaküstü İyi bayramlar demesi yeterli bence
Aynen bayram ayağına şap şup olmaz
Danaya girer gibi sarılırsa öperse sıkıntı çıkarırım. Usturuplu bir şekilde ise sorun yok.
Hah sonunda aradığım cevap 👏👏
Teşekkürler 🌻
Rica ediyorum
Yok daha neler ya bunu sorun eden oturup kendisini sorgulasın zaten kskkdksls
Hyfgggg kıskanmakta mi suç
Biizm insnalarimiz cahil baba 🤣🤣
Aynen 😅😅
😂
🙈🙉🙊
Sorun ederim hep de çok
Etmem
Bunun nesini sorun edeyim kafayı mı yedim
Etmem
Yoo.
Sorun etmem
Evet denilebilir
Hayır tab2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?