AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
"Evlilik kadın için yük" cümlesinin anlamı "erkeğe yük olayım" dır.
Sizin maaşınız nedir özel olmazsa sorabilir miyim? Ben de mühendisim ama çift lisanstan dolayı öğretmenlik yapıyorum... hangisinin maaşı daha iyi merak ettim😊 özel mi kamu mu sizin
Maaşlı biri komple sıkıntı sende normal değilsin zaten. 😅 Bekar takıl evlenmek boş iş zaten
şey de ayak numarana 2 sıfır ekleyince o kadar maaş alıyormuşuz dogrumu seninki o kadarmı de
Bende sadece avukatlarla flört edebiliyorum snsnsn o yüzden maaş sorma gereği duymuyorum 😂
Sor gitsin. Sırf bundan dolayı canı yanacaksa da yansın.
Ticaret yapanlarla takıl daha kazancli olur
Hangi alanda ne iş yapıyorsa öğrenilir. Baş mühendis mi, yeni mezun mühendis mi?
Mesela ne kadarlık bir ev alabilirsin gibi alım gücüne bak ;)
Mühendis maaşları Erkek kadın gibi ayrım yapılarak belirlenmez. Nasıl ki Üniversite mezunu erkek farklı kadın farklı ayrımı olmuyor ise. Her ikisi de aynı görevi yapabilirler.
"Flörtlerimin" "sadece mühendislerle flört ediyorum"
Çaktırmadan üstü kapalı bir şekilde sormak en mantıklısı 😁
Ne yani senden 2-3 bintl az alıyorsa kullanıp atacakmısın yoksa hakkatten sevicekmisin
"evlilik kadın için yük" ne demek ya? Mühendis olmuşsunuz ama hanımefendi olamamışsınız
google amcaya yaz soyler sana iş adamların patronlarinkini bilemezsin sadece
En zor soru ya, ben sormam genelde. Ortamadir en fazla nolcak
🤣🤣🤣
Valla benim flört dayımın maaşını bile sormuştu çekinmeden. Sen de öyle yap.
Açıkçası senin gibiler yatağa atılıp tek gecelik yemek gibi tüketilip tabağı fırlatıp atmaktan başka bişey yaramaz
O dediğini yapamazlar
Doğru
Bak şimdi 2019 da sevgilim vardı çok seviyorduk birbirimizi onunla cinsellik veya başka bişey değil gerçekten sevip değer verdiğim için evlilik yolunda ilerliyorum taa ki senin gibi başka flörtü olup beni aldattığını öğrenen kadar ben bunu öğrendim ama hiç bozuntuya vermedim hatta işyerinde müdür oldum diyip yutturmustum güzelde hediye aldım hiç bişey anlamamış inanmisti akşam eve gel kutlama yapalım müdür oldum diyince çıkmış gelmiş canım kapıyı açıp soktum içeri bir iki tokat üstünü başını yırtıp saatlerce yiyisip defolup kovdum evden yani demem o ki bı akıllı sen değilsin öyle oyunlara gelirsinki aklin şaşar
Sırf diğerinin parası maaşı daha çok diye tercih yapacaktı bende gerekeni yaptim
Reis 2 gözümsün...
şu an ne hayatında biri var ne para peşinde ne insanların hayalleriyle oynuyor kendi evinin odasında dört duvar arasında ilahi adalet dersini vermiş ona
Senin dediğin çok farklı. Aldatilmissin. Benim hayatımda biri olsa asla aldatmam.
@akskgk eyvallah bunlara müstahak böyle seyler
Lan ne farklisi madem flört ediyorsun bir kişiyle et yüz kisiylemi edicen benimkisi de aynı şeydi diyorum senin gibi bulmus iki üç kişiyi artık varsa başka bilmiyorum hangisinin maaşı fazlaysa onunla devam edicekti ama ne oldu şu an psikolojisi bozuk sadece odasından hayatını idame ettiriyor
Sen yanlış anlamışsın benim dediğimi neyse
Ben aynı anda etmiyorum soğuyorum bitiyorum.
Her önüne gelenle sev bit yok öyle dünya ona flört değil hayat kadınlığının bi alt boyutu denir
Sevip bitmiyorum konuşuyoruz olmuyor diyoruz. Elimi bir erkek tutmadı şimdiye kadar.
Birtane sağlam seven bul onla dur 2 günde sevgili olursan 5 günde ayrılırsın zaten
Flört diyorum sevgili değil. Neyse yasin çok küçük senin anlamıyorsun
Flört demiyorsun flortlerim diyorsun aynı anda hepsiyle flortleiyorsan bunu başta belirtseydin
Ayni anda flört etmiyorum. Ayrıca siz sevgiliymissiniz ve birbirimizi seviyorduk diyorsun. Ben kimseye seni seviyorum demedim şimdiye kadar. Ayrıca kız seni sevmemiş sevseydi başkasıyla konuşmazdı.
Flört ettiğim kişinin maaşı demek yerine flortlerimin maaşlari diyorsun bence yalan söylüyorsun ama neyse zaten o da senin gibi biriydi aynı anda çıktıklarıda oldu öbür turlude oldu ama sonuçta para arayan biriydi ve cezasını cekti
Onlarda senin popondaki çatlakları vajinanadaki kararmaları göğüsündeki sarkmaları kararmaları vücudundaki kılları falan merak ediyor
Etsinler gayet güzel yüzüm ve vücudum var
Sana göre güzel olabilir belki onlara göre kötü onlar 15 bin maaş alıyordur mesela çok beğeniyorlardir maaşını ama sen beğenmiyorsundur belki 18 lik çıtır su gibi kızlara bakıp senin gibilerini sadece yatağa atıyorlardir ama sen hala yüzünle gözünle ovunuyorsundur
Beni kimse yatağa atamaz. 18 yaşındaki henüz eğitimini tamamlamamış çocuğa göz diken biriyle zaten beraber olmak istemem.
Öyle bir atarlarki ancak uyandığında anlarsın sen para için adam elersen Z*i*en çok olur onlarda anlıyorlar sonuçta bı sen değilsin akilli
Sen eleme, evlen. Bir şey demedim ki.
Konu ben değilim bu senin sorun
Zengin adam seni öyle bir yatağa atar ki seni eskort gibi kullanır fbsi yapar
O senin yasini sorunca maasini sor ikiside kabalik kadinin yasi erkegin maasi sorulmaz 😛
kac kisiyle konusuyon kimsede kasar dememis
Öyle dimi bak haklısın
👏👏👏
Aklıma maddiyat takıntılı ex geldi. Ondan daha fazla kazandığım için ayrılmıştı. Yine sinirlendim.
3yıldan fazla mühendisse zaten iyi bir maaş alıyodur. İki taraf ada mühendisse o eve 40 binden fazla giriyordur bu da rahatca geçinmeye yeter. Ben rek mühendis maaşıyla bile gayet güzel yaşıyorum şükür ki.
Mühendisliği bırakıp es. cortluk yaparsan daha çok kazanırsın, hemde gözün ve cebin doymuş olur
Ne alakası var ya? Benden bir tık fazla kazansın dedim. Yatlar katlar demedim.
muhendis olarak santife sefiyim 80 aliyorum
İyi senin için
dag basinda kaliyorum teselli iste
Sen evlenemezsin yavrum. Bu kafa sana huzur getirmez. Kibirinde boğul
Senin maaşın ne kadar
Söyle de senden fazla kazananlar
Kapını çalsın
"Flörtlerimin" birden fazla kişi ile flört etmen ne kadar doğru aynısını sana yapsalar ne düşünürsün his edersin? Kusura bakma ama Allah senin gibilerden korusun
O'ruspunun tekisin paragöz sana az kalır. Domates seçiyor sanki z'illi.
Abi herkes kızı linçlemişte haklı aşk karın doyurmuyor maaşı da önemli tabi kadından yüksek alsın bir zahmet kimse tribe girmesin boş yere para avcısı yrk kürek şeyler diye
Para avcısı kızlardan uzak tut beni rabbim amin
Aminnn
Yani laf arasında da sorsan farketmez kötü bir izlenim bırakabilirsin
flörtler birden fazla ne onlar seni seviyodur ne sen onları
Dalga mı geçiyorsun ya rabbim o zaman maddiyat
senin için önemli sevgi duygu önemsemiyorsun sırf para için biriyle birlikte olursun
nerede çalışıyor sözleşmeli mi değil mi kadrolu mu devlette mi çalışıyor bunları bil az çok anlarsın büyük ihtimalle 😂
diceksin ki direkt ben bir dilenciyim para için insanlarla birlikte oluyorum kendi kendime yetemeyen bir insanım o yüzden maaşın beni çok ilgilendiriyor kaç tl maaş alıyorsun acaba ayıptır sorması
Sadece mühendislerle mi?
Pilot olsa mesela istemeyecek misin?
Hayır benim gibi hafta sonu çalışmayan birini istiyorum
Anladım
Mühendisten fazla alan teknisyenlerde var hatırlatayım 🤣
Bu umrumda değil
30.000 maaş mı Allah aşkına derseniz ve ertesi görüşmeye gelirse maaşı 30'un üzerindedir gelmezse daha düşüktür
Bunu öğrenmiş olursun
Bugun cok kazanan bir kaza gecirir hic kazanamaz belki sende oyle olacak bu kafa nasil kafa kim daha cok kazaniyorsa ona vercem gibi
Kaydıra kaydıra sora bilirsin mesela biz mühendislerin maaşı az diye bilirsin ne kadar diye sorucaktır sende ona sor.
sorsan duygusal, romantiksiniz. ama hepinizin tek derdi para
E devletine gir bordrosuna bak en garantisi😂
Ev işini senmi yapıcaksın çocuğa bakabiliceksen sor
Fakirse kendini belli eder zaten şekerim maaşı ne yapıcan hali vakti yerinde mi onu anla sen
Ne iş yaptığını sor işini öv falan çaktırmadan sonra Google’dan bakarsın
Sakın sorma ne iş yaptığını öğren internetten araştır maaşını da
Para gözlü değilsin zaten avcısın direk.
Ben yat kat mi istedim? Biraz fazla kazansın dedim ne var bunda?
*Flörtlerim1 2para için istiyorsun aşk için değil.
Aynı anda flört etmiyorum
Evlilik kadın için büyük bir yük mü? 😂😂
Evet çocuk, ev işleri, erkeğin ailesi
Erkekler için daha kötü eşinin ailesi ile sorunu eşinin kusurları yüzünden ailesinin tavrı, geçim sorununun yükünün onda olması, bütün aileyi mutlu edebilme çabası. Hem ailesini hem eşini mutlu edebilme çabası daha çok var da bazıları böyle
Nasıl yani eşinin kusurları?
Yaptığın birşeyi eşinin ailesi beğenmez o senin kusurun oluyor artık
Niye kusurum olsun? görüşmem bir daha olur biter.
O zaman niye evleniyorsun evlenme olsun bitsin 😂
Evlenince senin asıl ailen eşindir. Bunu bilerek evlenip eşini ailene ezdirmemen gerekir. Kadın için de erkek için de aynı.
Evlendi diye hayatı boyunca onu büyüten ailesini yok mu saysın? Eşin keyfi istemeyince boşanıp gidiyor bile neden ailesinin önüne koysun ki
Yok saysın demedim. Öncelik esinde olmalı. Karın da senin gibi düşünürse nasıl yürüyecek evlilik? En küçük bir şeyde babasının evine giderse?
Giderse gitsin, kendi yaptığı şeyi kusur olarak görmeyen birisi başkasının yaptığı herşeyi kusur haline getirir
O zaman sen de eşinin ailesine kendini begendirmeye çalışacaksın senin de kusurların olacak. Çok tuhaf
Evet olacak tabi, sorun da o zaten evlenince aynı zamanda ailelerle de evlenmiş oluyorsun buna alışan hayatına devam ediyor alışamayan da kavga gürültü sonra boşanma
Ben paraya tapıyorum de
Paraya tapmiyorum olmasi gereken bu
Yioo dinin imanın para niye inkar ediyorsun?
Ben inkar etmiyorum dinim de imanım da para 💲😌
Fakirsin ondan 😒
Evet fakirim ama bir gün bana para anası diyecekler 😌💅🏿💲
Hayaller işte 😌💅
Görürüz 😌💲
Tipin nasıl bari?
Senin gibi estetik yaparsak duzelebilir 🤣😂
@Yaman1991 hiç bir estetiğim medikal işlemim yok kaşlarımı bile aldırmıyorum
Anladım
Bacım sen bütün flörtlerini en çok maaş alana ver ( kalbini ). Kasma
En fazla 20.000 kazansın ne kazanacak
Çok az 20 bin
Piyasa böyle
Neresi az lan
Ev kirası 20 bin
Paraya tap sen devam et sal..
Nerde yaşıyon ablacım ev kirası 20000
Kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmaz derler yalan
Bende mühendisim kaç alıyorsun
Bıyıkları da senden uzun istersin doğal olarak 😎
Evlilik mantıklı gelmiyor bana bu devirde
Flörtlerimin….
Niye sen sanki 1 tane ile doyuyor musun
Doymazsın dimi
@konservatifbirkişi annen doyurur doymayanları
Senin kaşar anan doyurur doymayan erkekleri aptal misin nesin ne dedim ben sana da küfür ediyorsun faişe kızı faişe seni
@konservatifbirkişi faise olmam icin annenin kizi olmam lazim...
Faişeliğin babandan önce ve babanla evli olduğu halde kendini başka adamlara xsiktiren annenden gelmiş 😋😊😉
Vajina kaldı mı ananda vere vere genişlemiştir
Saçma sapan bir çar daha 😂
Sen mayıştan haber ver yiğenim de
Ben dışarıdan denetmenim 25 tl.
Bu bayana 40 diyorum artıran
Mesaiyle 47