Ben neden hep p*ç buluyorum. Bu sefer düzgün biriyle takılcam dedim o en fena çıktı. Neden böyle?

Hep bad boy çekiyorum iyi görünümlülerde bin kat daha kötü çıkıyor. İnsanları da tanırım ama neden böyle. İyi anlaştıklarım mesela açık açık hemen fb falan olmak istiyor nee

Ben neden hep p*ç buluyorum. Bu sefer düzgün biriyle takılcam dedim o en fena çıktı. Neden böyle?
Cevapla