Neden hep bu başıma geliyor? benim karşıma düzgün biri çıkmayacakmı?

Kimle tanışırsam tanışayım karşı cins olarak bana değer vermiyor gibi hissediyorum. Yani mesela benimle bi plan yapıyor sonra işim çıktı diye iptal ediyor, bu en basiti. Ama geçmişte sevdiği kızın peşinden it gibi koşmuş (bu lafım için kusura bakmayın). Bana gelince bi değer verme yok emek yok. Neden hep böyle oluyor? Bu arada herkesin beğebdipi tipte bi kızım. Boyum çok uzun zayıfım dikkat çekende biriyim ama kime biraz yüz versem beni bi kenara atıyor gibi
Neden hep bu başıma geliyor? benim karşıma düzgün biri çıkmayacakmı?
Cevapla