Sevgilimin yarın doğum gününü kafede baş başa kutlayacağım korkuyorum, ne önerirsiniz?

Herhangi bir terslik olur vs diye çok korkuyorum. Rezil olurum vs diye zaten baş başa kutlayacağım. Ortak bir arkadaşımız vs yok. Çok korkuyorum ne önerirsiniz? Heyecanlıyım çok

Sevgilimin yarın doğum gününü kafede baş başa kutlayacağım korkuyorum, ne önerirsiniz?
Cevapla