Eşim ablasıyla konuşurken benim için “ o senin tırnağın bile olamaz” dedi. Çok kırgınım sizce ne yapmalıyım?

Biz daha 2 aylık evliyiz görümcem aradı ve eşime sitem etti. “ karın yanında bizi unuttun aramıyorsun vs”dedi. Eşimde “ olur mu öyle abla senin yerin çok ayrı karım senin tırnağın bile olamaz “dedi. O kadar zoruma gitti bir anda soğudum sizce ne yapmalıyım? Aramızda hiç bir sorun yok gayette mutluyduk.

Eşim ablasıyla konuşurken benim için “ o senin tırnağın bile olamaz” dedi. Çok kırgınım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla