Duygularını saklamayı iyi beceren bir insanın ne hissettiğini nasıl anlarız?

Erkek arkadaşımla 1 ay önce ayrıldık. Ama tam da ayrılamadık. Ara sıra görüştük. Bazen birlikte bile olduk. Bana karşı çok duvar ördü onun ne hissettiğini bir türlü anlayamıyorum. Kafam allak bullak. Geri adım attım şimdi onun gelmesini bekliyorum çünkü sürekli ben gittim ona ve bu ondan çok emin. Yine ben yapıcam ben gelicem diye. Sizce ne yapmalıyım. Görüştüğümüz zamanlarda yanımda çok rahat hani kasmıyor gitmek için fırsat kollamıyor. Onun yanında oturmama sarılmama bile izin verdi. Hep birliktelik yaşamadık arkadaşlar şimdi gelir senden faydalanmaya çalışıyor diyenler. Yani oturup film bile izledik o derece. Birlikte olduğumuz zamanlarda onu öptüğümde karşı koymadı gözlerine baktığımda beni istemediğini göremiyorum. Ama dediğim gibi çok sert duruyor ne düşüneceğimi bilmiyorum. Can acıtmak için çok çaba sarf ediyor. Bu da beni sırf cepte gördüğünden artık eminim yani. Lütfen saçma şeyler yazmayın...
Duygularını saklamayı iyi beceren bir insanın ne hissettiğini nasıl anlarız?
Cevapla