22 yaşında hiç sevgilisi olmayan bir kız olarak içimi döktüm. İnancım kalmadı, ne yapacağım?

Bunu icimi dokmek icin yaziyorun bende senin gibiyim tanisalim demeyin lutfen

bu dunyada gercekten seven temiz seven Bir erkek bumacagim inancini kaybettim. Hic sevgilim olmadi zaten. Bu saaten sonra kiminme nerde tanisicam 22 yasindayim? Hadi tanisdim diyelim. Mutlaka ilk aski olmusdur. Ben ilk aski sevdasi olmicam yani. Istemiyorum öyle. Beni sevsin istiyorum kiyamasin istiyorum sigara icerken beni dusunsun hep ben oliyim sadece ben istiyorum napacam?

Herseyi ama herseyi evlenince yaparim diye erteledim mesema gezmek gibi. Ilerde esimle gideriz diyorum heryere. Hayatimda hicbisi degismiyor yasim gidiyor daha hic sevgilim olmadi. Bunu duyan erkekler garipsiyor. Kotu hissediyorum

22 yaşında hiç sevgilisi olmayan bir kız olarak içimi döktüm. İnancım kalmadı, ne yapacağım?
Cevapla