Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım kızlar kız gibi erkeklerin üzerinde hakimiyet kuramadığı için ve kandıramadığı için sevmiyor. Aynı silahlara sahibiz akıllı olun
Kız gibi trip atıyorum, kız gibi detaylara takılıyorum, kızlar kadar çok soru soruyorum. Kızlar gibi haklı çıkmak için 10 yıl önceki meseleyi bile açabiliyorum. Sende 10 yıl önce böyle yapmıştın diyorum. Anlayacağınız kız gibiyim. Dışım erkek, sesim erkek, vücudum erkek, hislerim erkek ama davranışlarım kız gibi. Sevgililerime kızlıklarını yaşatmadım. Kız gibi erkekler kızların ilgisini çekmiyor sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Lezbiyen miyiz niye çekici gelsin? Lezbiyensek de sadece ruhu kız gibi olanı değil, bedeni de kız gibi olanı isteriz.
Güncellemeyi okudum da alakasi yok. Kızlar nazlı olur, doğamız gereği böyle. Doğa da bile erkek disinin pesinden kosmuyor mu? O yuzden pesimizden kosmayan erkegi erkeksi bulmuyoruz. Bu kandirmak degil.
Her şeyi doğaya bakarak yapacak olursak erkek dişi ile çiftleşince kaybolup gidiyor. Çocuklara dişi bakıyor, dişi büyütüyor. Erkek dişi ile çiftleşip gidiyor. Biz de mi öyle olalım. Yani doğada erkeğin tek efor harcadığı kısım dişiyi çiftleşmeye ikna etme kısmı oluyor. Ondan sonrası ile hep dişi uğraşıyor. Çocukları büyütme, onlara yemek bulma ve onları koruma hep dişinin üzerinde kalıyor. Eğer yüzde yüz doğayı örnek alacaksak okey ben varım. Ama sadece senin işine gelen kısmı örnek alıp, gerisini almayacaksak ben yokum arkadaş
İc gudusel bir durumdan bahsettim. Elbette %100 ayni olamayiz. Ornegin gidip de dişlerinle hayvan parcalayip da getir diyemem. Ama cocuklariyla ilgilenen hayvan cok. Annelik duygusu insanlarda da babaya oranla GENELDE zaten daha fazla. Benim bahsettigim annelik değil ki..
Biyolojimiz farkli, bunu anlamaniz lazim. Insan olarak esitiz ama hayatta baktigimiz seyler daha farkli. Psikologlar bile bunu dogruluyor. Ornegin erkeklerin geneli kadında kol kası sevmez ama kadinlarin geneli erkekte kol kası sever. Bizimde yapımız geregi daha nazliyiz. Gunde 6 saat trip atilmasindan bahsetmiyorum.
O zaman doğada da böyle diye doğayı örnek göstermeyeceksin. Dönüşümlü naz yapabiliriz. Hafta sonları o naz yapar, hafta içleri ben naz yaparım. Her şeyin bir çözümü var. Neyse erkek gibi kızlar da var sonuçta. Onlar beni sever
Doğamızdan bahsediyorum ben. Kadın her yerde kadındır. Daha geçen gün dişi aslanın, eşinin önüne yatıp da ilgi için debelendiğini izledim ben 😅
Çok üzdüyse trip at elbette ama kücük seylerde atmamali. Asiri trip kadinda bile itici duruyorken erkekte ekstra kötü.
Neyse ki erkek gibi kızlar var. Onlar da kız gibi erkekleri seviyor. Beni bağırlarına basarlar ben de triplerimle onların hayatını karartırım. Gül gibi geçinip gideriz.
Erkek gibi kızlar o kadar gücün içinde gücsüz bir erkek isterse, denk gelirsen kacirma tabii.
Güç isteseydi zaten erkek gibi kız olmazdı. Mantığa davet ediyorum
Gücü sevmeyen biri dişil enerjisini öldürüp de maskülenlestirir mi? Düşün biraz 👀
Erkek gibi olduğu için gücün ve kontrolün kendisinde olmasını istiyor. O gücün ve kontrolün kendisinde olduğunu düşünürken bende kız gibi onu manipüle ederek yönetiyorum. Herkes istediğini alıyor ve herkes mutlu
Vardı böyle biri kız gibi naz yapıyordu anlaşamadık kendisiyle.
Hiç çekilmezler
Kızlar da çekilmez o zaman
Aynen bu konuda hemfikiriz
Ben sevmem
Nefret ederim