Sevgilime gereksiz yere kızıyorum. Bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim?

Uyusa bile kızıyorum konusamadigimiz için. Gereksiz sorun yapıyorum kendimce. Nasıl vazgeçebilirim bu huyumdan ya. Çalışıyor mesaiye kalıyor. Pek konuşamıyoruz. Uyuyunca veya zaman ayiramayinca kızıyorum gereksiz yere mi ona kızıyorum. her şey yolunda. Sadece ben çabuk kırılabiliyprum bu durumlarda napmam lazım

Sevgilime gereksiz yere kızıyorum. Bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim?
Cevapla