her şey için çok sağol. Kendine iyi bak, hadi hoşçakal, bye bye. Zorla bişeyler olacak değil ya. İstemiyorsa güle güle. İti giden bir ilişki ise Üzülürüm ama ölmem sonuçta. Zaman güzel bir ilaçtır.
Olan şu hep yanında oldum en kötü anlarında hep, sonra isteme oldu bana yalanları ortaya çıktı evle ilgili sözünü tutamayacağını söyledi sonra vazgeçti benden sonra bir şekilde barıştık kaçtık ben akşam ben geri dönücem dedim bu.
Abi niye kaçıyosunuz yaaa. İsteme olmuş zaten demekki aileniz tamamen karşı değil. Ayrıca sözünü tutmayan seni bırakan birine nasil tekrar güvenip kaçabildin. Neyse bunları bi kenara bırakalım. şu an yeniden okuyunca farkli geldi. Kazalardan bahsetmesiyle kendini acindiriyor seni pisman edip üzmeye çalışıyor gibi geldi. Bence hiçbirsey yazma. Görüldü at bi süre sonra o da yazmayı bırakır. Bilmiyorum tabi yazmasını istiyo musun🤷🏻♀️
Sevmiyor ya. Sevse böyle yapar mı? Annesi bana benim oğlum illa olucak demiyor ki bende geleyim ya kaç gel ya da (sırıtarak) biter bu iş,,, oğlum seni engelliyormuş sen geliyormuşsun... Ben 3 ay gittim peşinden oğlu 10 ay geldi, beni arayıp oğlum seni çok seviyor ayrılmayın dediği günleri çabuk unuttu... Ya ama benim kızdığım annesinin sözleri değil onun orada olup bu sözlere bir şey dememesi..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
her şey için çok sağol. Kendine iyi bak, hadi hoşçakal, bye bye. Zorla bişeyler olacak değil ya. İstemiyorsa güle güle. İti giden bir ilişki ise Üzülürüm ama ölmem sonuçta. Zaman güzel bir ilaçtır.
Bir sey demeye gerek yok. Bas engeli bittiğini kabullen. ulasilmaz ol. hayatınin geri kalanini guzellestirmeye calis.
Adam tüm ulaşım araçlarıyla kaza yapmış , beceriksizliğini sana bağlamış
Her şeyde öyle.. Eli kesilse benim yüzünden... Anasını hiç saymıyor ana kuzusu
seni istemeyeni zorla tutamazsın. bırak gitsin herkes kendi yoluna.
Seni seviyor ama yaptığın şeylerden dolayı seni unutmaya çalışıyor unutmaktada zorlanıyor gibi geldi bana
Böyle sevgi mi olur istemiyor vazgeçiyor. İnsan sevdiğinden vazgeçer mi 3 aydır helak oldum peşinde
Ama bir şey yapmışsın belli sen düzelmezsin demiş. Yani duyguları sana yönelik ama mantığı vazgeç diyor
Olan şu hep yanında oldum en kötü anlarında hep, sonra isteme oldu bana yalanları ortaya çıktı evle ilgili sözünü tutamayacağını söyledi sonra vazgeçti benden sonra bir şekilde barıştık kaçtık ben akşam ben geri dönücem dedim bu.
Abi niye kaçıyosunuz yaaa. İsteme olmuş zaten demekki aileniz tamamen karşı değil. Ayrıca sözünü tutmayan seni bırakan birine nasil tekrar güvenip kaçabildin. Neyse bunları bi kenara bırakalım. şu an yeniden okuyunca farkli geldi. Kazalardan bahsetmesiyle kendini acindiriyor seni pisman edip üzmeye çalışıyor gibi geldi. Bence hiçbirsey yazma. Görüldü at bi süre sonra o da yazmayı bırakır. Bilmiyorum tabi yazmasını istiyo musun🤷🏻♀️
Köpek gibi pişman olsun istiyorum ama olmaz biliyorum da
Yüz verme cevap verme yoluna bak pişman olabilir belki. O da şu an senin pişman olmanı istiyor gibi
Sevmiyor ya. Sevse böyle yapar mı? Annesi bana benim oğlum illa olucak demiyor ki bende geleyim ya kaç gel ya da (sırıtarak) biter bu iş,,, oğlum seni engelliyormuş sen geliyormuşsun... Ben 3 ay gittim peşinden oğlu 10 ay geldi, beni arayıp oğlum seni çok seviyor ayrılmayın dediği günleri çabuk unuttu... Ya ama benim kızdığım annesinin sözleri değil onun orada olup bu sözlere bir şey dememesi..
Yav he he deseydin duygu sömürüsü tiktokta canlı yayın yaparken kaza etmiştir 🤷♀️
Allah cezanı versin bana gelen sana gelsin
tek erkekle ömür mü geçer?
Ömür boyu aynı adamı mı sevicez
@periiil sevmek enayiliktir
akıllı kadın yapmaz öyle şeyler
Aynen knk git kafana bi su dök açılsın uyanamamis gibisin
@periiil çook sıkıcısın ya
Teşekkür ederim sende öylesin 🙂
adama ne yaptın, bıkmış
Çok yaşa ya derim