Üstünden ne kadar insan geçerse geçsin unutamadığım o kişi?

eğer ayrılmasaydık 3 temmuzda 1. yılımıza giriyo olucaktık ilişkimiz toxicti ama ben onu çok seviyordum o ise bazen çok ilgi verip bazen ilgisini kesen birisiydi ilişkimiz 8 ay sürdü ayrılmalı barışmalı her ayrılışımızda birbirimize dönüyorduk ama bu sefer öyle olmadı konuşmayalı 2 ay olacak ayrılan bendim çünkü dediğim gibi dengesiz davranıyordu çok özledim ama yazmaya yüz bulamıyorum yazsam bile aynı döngüye tekrar girecek yine aynı şeyler tekrarlanacak onla da olmuyor onsuz da napicam ben?
Üstünden ne kadar insan geçerse geçsin unutamadığım o kişi?
Cevapla