Birlikte olduğum erkek bi zaman sonra bana hata yaptım dedi okuyup cevaplayın sizce neden?

Bu birlikte olduğum çocuğun en yakın arkadaşıyla daha önce bi geçmişim vardı bu çocukla ilk tanıştığımızda bunu bilmiyordu sonrada söylemişler tanıştıktan sonra yanına gittim beraber olduk sonra her şey normaldi olduğum yerlere tesadüfen geliyordu felan sonra biraz zaman geçtikten sonra aradım ben hata yaptım dedi bana senden hoşlandım demişti bunuda inkar etti bi anda değişti bende bir şey diyemedim engelledim sonra numaram hala kayıtlı ama onda sebebi ne olabilir en yakın arkadaşıyla bi muhabbetim olduğu için arasını bozmamak için midir yoksa ben beklenti içerisine girmeyeyim diye mi?

Birlikte olduğum erkek bi zaman sonra bana hata yaptım dedi okuyup cevaplayın sizce neden?
Cevapla