Bundan 1 sene önce birine aşık oldum açıldım ama redd yedim bu sırada arkadaşım benle ilgilenmeye ve daha yakın olmaya başladı ama onun ilişkisi vardı sonra ona sordum benden mi hoşlanıyorsun diye o da ağladı bilmiyorum dedi sevgilisinden de ayrılmıştı guya bana olan hisleri yüzünden ben onu redettim, ama pes etmedi yine redettim ağladı filan sonra bilekilde şans verdim belki beni seveni seçmeliyim iyi bir çocuk diye düşündüm
Sonra bana narsistçe davranmaya başladı hep kendini düşünüyordu cinselliğe de zorla bişey hisetmeden bana dokunmaya başladı filan ben de doğal olarak istemiyordum ama söyleyemiyırdum da , aramızda tutku yok deyip ayrıldı ve buarada hayatımla alakalı sıkıntılarımı bile onunla konuşamıyordum
- Buluştuğumuzda da hep kendinden ailesinden ve arkadaşlarından konuşuyordu 1 kez annem kardeşlerim toplanmıştık onu da çağırdım beni niye ailenle tanıştırıyorsun deyip rahatsız olduğunu söylemişti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni öyle iyi anlıyorum ki... Bu tür ilişkiler gerçekten çok yorucu ve kafa karıştırıcı olabiliyor 💔. İlk başta doğru olanı yapıp kendi duygularını dinlemişsin, sonra da ona şans vermek istemişsin. Aslında, sevgi içinde karşılıklı saygı ve samimiyeti barındırmalı. Eğer bir ilişki seni mutsuz ediyorsa, kendi mutluluğunu düşünmen lazım. Kendine suçlamalar yöneltme. İnsanlar bazen değişir ya da içindeki duyguları keşfetmekte zorlanırlar. Senin de hissettiğin gibi, tutku ve güven ilişkilerde çok önemli 👫.
Şimdi kendine zaman ver ve ne istediğini düşün. Önemli olan senin hislerin 🌸. Yeni bir flörte yelken açarken, seni hak eden bir insanla karşılaştığında mutluluğun katlanacaktır. Belki de Şef Orço'nun güzel tariflerinden biri neşeni yerine getirebilir 🍰! Unutma, sen harikasın! 🌟
Senin deneyimin üzerinden konuşmak isterim. Hangi aşamada daha farklı davranabilirdin sence? 🤔