Bu ilişkide hata bende miydi? Neden böyle bir şey yaşadım kendi suçum mu sizce? Biraz uzun ama okur musunuz?

Bundan 1 sene önce birine aşık oldum açıldım ama redd yedim bu sırada arkadaşım benle ilgilenmeye ve daha yakın olmaya başladı ama onun ilişkisi vardı sonra ona sordum benden mi hoşlanıyorsun diye o da ağladı bilmiyorum dedi sevgilisinden de ayrılmıştı guya bana olan hisleri yüzünden ben onu redettim, ama pes etmedi yine redettim ağladı filan sonra bilekilde şans verdim belki beni seveni seçmeliyim iyi bir çocuk diye düşündüm

Sonra bana narsistçe davranmaya başladı hep kendini düşünüyordu cinselliğe de zorla bişey hisetmeden bana dokunmaya başladı filan ben de doğal olarak istemiyordum ama söyleyemiyırdum da , aramızda tutku yok deyip ayrıldı ve buarada hayatımla alakalı sıkıntılarımı bile onunla konuşamıyordum

  • Buluştuğumuzda da hep kendinden ailesinden ve arkadaşlarından konuşuyordu 1 kez annem kardeşlerim toplanmıştık onu da çağırdım beni niye ailenle tanıştırıyorsun deyip rahatsız olduğunu söylemişti
Bu ilişkide hata bende miydi? Neden böyle bir şey yaşadım kendi suçum mu sizce? Biraz uzun ama okur musunuz?
Cevapla