AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
sadece güzel kadınları severim
yorumunuz ve açık fikirliliğiniz için teşekkür ederim
güzellik göreceli bir kavramdır ama
doğru aksini iddaa etmiyorum kimse etmiyor sorumu yanlış anlamışsınız iyi günler.
Benim gözümde sevdiklerim her zaman güzeldir :)
işte ben onu sormuyorum
Göreceli kavramlar onlar :)
öylede ben onu sormuyorum işte :)
Tamam ozaman ben yakisikliyim cirkin kizla ciktigimda oldu :) ama cikip diycekki birisi sen yakisikli degilsin nasil yapıcaz ne diyon bu duruma :)
bakın halen sorumu anlamamışsınız (!)
kalp kimi severse dünyanın en güzeli odurr
öylede benim sorumda ayrım onu sormuyorum işte yorumunuz için teşekkür ederim
Oldu 1 kere :D
Şişkoydu :D
kilosu fazlaikilolu lütfen şişko dmeeyin bu çok kaba bir tabir bir rahatsızlığınız olsa çok kilo alsanız insanlar size şişko dese mutlu mu olursunuz biraz empati lütfen
İşin esprisi o bakma sen :D İsterse kilo verebilirdi biraz :D
istememiş o zaman :) peki yorumunuz için teşekkür ederim
Rica ederim
Zevksiz oluyo bu yakisiklilar
çirkin olamk insanın elind edğeildir normlade herkes güzel olmak ister bu cevabınızla yakışıklı erkeklerin durumunu değil güzel olmayan kızları rencide etmiş oluyorsunuz bu cevabınızı şiddetle kınıyorum.
Ya evet oyle oldu malesef bende kiniyorum kendimi
Gönül kimi severse güzel odur...
doğruda ben onu sormuyorum ayrım var sorumda neyse yorumunuz için teşekkür ederim
Ben olmadım, çevremde de görmedim.
bende görmedim
Seven insana en guzeli karsisindaki gelir:)
o kısım doğruda ben onu sormuyorum işte
Kaderimiz de baht yok ;)
boşver
Bshtsiz bir deveyi colde kutup ayisi... :d
harbi kötüydü
Hiç Yakışıklı oLmadikki kanks:(
boşver kanka
ben en iyi örnek olabilirim
sonra ne oldu?
Doğan görünümlü Şahin olsun hesabı
Nefes alsın gerisi sıkıntı olmazbaby
ne diyim şimdi sana
Bir şey deme ^_^💕👄💘
ok.
👄👄 ben zaten çirkin seviyorum güzel sevince illa birilerinle kavga ediyorsun çirkin olsun benim olsun
peki
Ahahshah ^_^
Kime sevdiği çirkin gelmişki?
doğru yanlış demiyorum kimse demiyor ama ben onu sormuyorum işte ince bir ayrım yaptım yanlış anlamışsın
Insana sevdigi güzel gelir gerisi önemli değil
doğru ama ben bunu sormuyorum
Buna nasıl cevap vereceksinki şimdi belkide soruyu tam anlamadım
şimdi bak anlayıp cevap verenler var...
Cevap veriyorum Hayır benim sevdiğim gerçekten güzeldi
peki
Göreceli güzellik ne tip sizler var ona diyorum
güzellik göreceli doğru ama ben onu sormuyorum.
siz aşkı çok yanlış anlamışsınız
ben bunu artılarım
ty:)
siz benim sorumu yanlış anlamışsınız bakın yorumlara çok yorum var ama sizin gibi düşünenlere gerekli cvbı verdim en düşündüğünüzüde anladım ama isterseniz net yazın cevabını vereyim.
sen ferdi tayfur dinledin mi daha önce hiç?
hmm. peki. iyigünler.
yakışıklı değilim ama çok da güzel kız sevdim :D
iyi bakalım :)
güzel olmayan bir kızla yatan sayılıyormu
hayır.
ozaman yok :)
ok.
Yakisikli degilim. ama guzel kiz sevdim olmadi :)
hayırlısı
Baldırları güzelse yeterli benim için
sapıklık içeren bir soru değil bu cvplarınız karakterinizdir lütfen edep.
Sapık sensin. Edepsiz bir şey söylemedim ki.
"Gözleri güzel olsun yeter" deseydim ne fark edecekti?
Ha göz, ha saç, ha boy pos, ha baldır.
Hepsi aynı şey, hepsi fiziki güzellik.
Bir dahaki sefere insanlara saldırmadan önce biraz düşün.
edepsiz bir şey söylediniz gidin sorumdan bu ne pişkinlik yeter.
insanlara saldırmıyorum siz herşeyi normal kabul etmişsiniz.
Baldırı edepsiz olarak görüyorsanız çarşaf giyin. Hatta hiç sokağa çıkmayın.
Baldır diyorum yahu. Bildiğimiz bacak.
Hani şu sokakta her gün yüzlercesini gördüğümüz şey işte.
bu sizin zihniyetinizdir kadını buraya gelipte cinsel bir obje olarak gösteremezsiniz ben sorumda bunu sormuyorum cinslelikten leriye gidememiş yorumlarınızla sorumu kirletmeyin burada bir sürü erkeğin yorumları var sizin gibi anlamyıp uygunsuz yazan bir elin parmaklarını geçmicek kadar.
Kalpsiz bir kizi sevmis var ama.
belki
Belki olan ne?
belki işte belki vardır
Evet, karakteri de güzel olsaydı keşke.
genelde yüz güzel dğeilse karakter güzel çıkar ama tabi her zaman değil işte
Yakışıklı değilim sevgilim yok
hayırlısı be kanka
Soruda mantık hatası var! Cevap belli
hayır mantık hatası yok ince bir ayrım var anlayanlar cevap veriyor anlamayanlar ya aşkın tanımını yapıyor, ya öğrenin artık aşkta sevdiğin güzel görünür diyor ya da mantık hatası diyor öyle değil işte neyse
Ben şahsen çok yakışıklı birisi değilim, buna rağmen çirkinlerle çıkmıyorum, var gerisini sen düşün, ben kendime göre haklıyım sen de kendine göre
ben kendime göre haklıyım ve başta mantık hatası var deyip şimdide soruma cevap vermişsiniz düşdüğünüz çelişki ortada iyi günler.
Ne çelişkisi ne saçmalıyorsun sen ya neyse gerçekten vakit kaybısın, kolay gelsin
soruma gelen sensin ahahhaah bide zaman kaybısın diyorsun egon mu incindi tatlım hadi l*n defol sorumdan terbiyesiz.
itiraf ediyorum yaptım boyle bisey
getirin itiraf plaketini veriyorum hayrılı olsun :) sonra ne oldu?
tsk ettim cok onurlandırdın beni, onemli bisey oldugu yok herkes isine bakıyo iste
peki teşekkür ederim yorumunuz için
Sever gibi oldum uzun sürmedi ayrıldım
sevmemişsin olmamış.. yorumun için teşekkür ederim
Öyle değil ama güzel diye açılmadıgım kız oldu
anladım yorumunuz için teşekkür ederim
Cok ilginçtir, çirkin dedigim kiza asik oldum.
sonra ne oldu? anlatmak istemezsne anlarım yorumunuz için teşekkür ederim
Sonra ne mi oldu? Cidden hic tahmin edemeyecegin, akla hayale grlmeyen seyler oldu
benim aklıma hayalime gelemiyor zaten çünkü tanımadığım gibi bilmiyorumda :) peki öyleyse yorumunuz için teşekkür ederim
Sen diyebilirsin. Bu kadar resmiyete gerek yok.
benim için var.
Peki iyi geceler gizli kullanici hanim..
iyi günler sonunda şu gizli kullanıcıdan çıkıcam heralde neyse
veriyordur yavrum ondan
abi gerçekten dügünce sordum soruyu cinselliğe vurmayın yani güzel olupta veren yok mu sanki yapmayın
en iyi cevap seçmezsen seni asla affetmem
inşallah affetmezsin
Şansın böylesi bizi bulmaz ki :)
boşver :)
Boşverdim gitti:D
:))
benim sevgilim yok
çirkinim
hayırlısı
Çirkin kimse yoktur ki.
Her insan güzeldir.
Allah he rinsnaı farklı yaratmış doğruda insan gözüyle bakınca öyle dğeil işte
O bizim zayıflığımız.
hata bizde yani.
Allah'a bişey dediğim yok asla ben de güzle değilim ama muhteşem bir zekam var naısl derim beni kötü yaratmış ayrıca ben mutluyumda sorunum yok çok şükür
Umarım bütün insanlar mutlu olur.
evet
sevdik ama adam degilmiş
hayrılısı be kanka
adam degilmiş derken yanlış olmasın saglam pabuç degilmiş demek istedim asdasd
anladım o kadarını :))
Gençler, bu işler tipe bakmaz gençler
ben aşkın tanımını sormuyorum aşk tipe bakar mıdemiyorum ben başka bir şey soruyorum sorumu dikkatli okursanız ve yorumlara bakarsanız anlarsınız lütfen her gördüğünüz soruyu kafanızdaki kalıplaşmış soru sanıp klasık cvplar vermeyin ben bunu sormuyorum
Ben ciktiklarimin yarisina. dedim
açık sözlülüğünüz için teşekkür ederim ama davranışınızı doğru bulmuyorum
ben hiç aşık olmadım ki güzelede çirkinede
zaman gaçsin diyorsun yani peki.
aşık olabileceğim biri çıkmadı karşıma çok şülür hiç ah da almadım
umarım hiçte ah almazsınız mutlu ol kanka :)
teşekkürler kanka sende hep mutlu olursun umarım
kanka bir dua etsene yani içindne geçir tanımıyosun ama o yerine ulaşır ya...
yorumun için teşekkür ederim
mutlu olman için dua ederim sende benim için dua et
anlaştık saolasın :))
sende saol
lise yıllarında evett
sonra ne oldu?
ayrıldım beni iste falan dedi kabul etmedim
hakkımızda hayırlısı yorumlarınız için teşekkür ederim
ben teşekkür ederim
Bence güzeldi o yüzden sevdim.
olabilir ama işte ben onu sormuyorum.
Tipsizim güzel bir kız beni sevse olma mı :))
kanka beni gönül işlerine karıştırma dua edelim hakkımızda hayırlısı olsun olmaz mı?
Olur çok güzel olur :) zaten ben güzel kız istemiyorum ağzım yandı bir kere
çoğumuzun yanmadı mı ki boşver :))
Sen bir dua et bakalım bir üfleyen çıksın :p
aman naptın üfürmek Allah'a bırakalım o ayarlar inş
öyle değil beeee ağzım yandı bir üfleyen lazım dedim :D saf :p
yorumları okurken yanlış okumuşum kafam karışmış kusura bakma :)
Güzel olanları da sevmedim ki be canısı
o zamna Allah karşına snen için hayırlı birini çıkarsın ve çok mutlu ol be kanka
Yakisikli degilim. sevgilim. guzeldi
peki yorumunuz için teşekkür ederim
Rica ederim
Benim çevremde çok vardı
hiç dnek gelmedim zaten soruda bu yüzden
Var mı diyince zaten tipsiz erkekler de en güzel kızlarla çıkıyo :/
o var kzılarda olabiliyor ama erkekler için güzellik daha ön planda oluyor kız güzel olsun ama aşık önüne çok yakışıklı birinid ekoysan bakmayabilir ama erkek öyle değil bu yüzden sordum yorumun için teşekkür ederim
Haklısın ne yazıkki :/ güzel bir kız olunca aklı kayıyo insanın :/ rica ederim
samimi itirafınız için tekrardan teşekkür ederim
Rica ederim
güzelim yakışıklı oğlanı sevdim
bu mümkün zaten yorumunuz için teşekkür ederim
evet ama sonumuz romeo ve juliet gibi oldu sadece be nyaşadım o öldü:(
Allah kanka ne diyeyim :/
yakisikli kiz mi var:D
nerenizle okuyorsunuz? burdakiler gözlerini kullanıyor neyse böyleleri var demek haklısınız saygı durulmalı pardon
kusura bakma bacim
uzun yazilari pek okuyasim gelmiyor
o kadar da önemli görmedim mevzuyu:D
her insna için konular farklı önem taşır sizin önemli konunuz benim önemsizim olabilir ya da tam tersi burada önemsemenizi değil cevap vereceksiniz anlayıp cevap vermenizi bekliyorum önemsemenizi değil kendi sorumu zaten ben önemserim başka birine gerek yok
Sevmişsem güzeldir benim için.
çirkinim güzel beni sevdi?
kızlarda o durum olabiliyo
tipe pek önem vermem cıktıgım oldu
detay verirsek biraz
Yakısiklı olmayıp guzel bir kızı sevdim
anladım yorumunuz için teşekkür ederim
Ben yakisikliyim okulun en tipsiz kizina asik oldm
sonra ne oldu?
Cikiyorduk aldatti beni ayrıldık
vayy deyip ağzımdan uygunsuz bir laf çıkıyrdu Allah hakkında hayırlısını versin
:) bide bulustugumuzda bans p*rno atsana aziyim demişti
Allah kurtarmış.
yorumunuz için teşekkür ederim
Eski sevgilim çok yakısıklıydı bana bakti
kız çirkin olucak diyorum çirkinim mi diyorsun yani? açıklığa kavuşturalım orta tipteysen olmaz çirkin olcan
Ona gore cirkinim
sana çirkin mi dedi?
eğer yanında çirkin kalıyorsan bu seni tam çirkin yapmaz orta seviyelisindir oda üst seviye bu ilişki olur işte... yorumunuz için teşekkür ederim.
Ruhu güzel olsun yeter
yaşadıklarınız sonucunda mı böyle düşünmeye başladınız
Güzellik allah vergisi kaza yaparsın birsey olur geri dönüşü olmaz ama Allah korkusu olanın kalbime huylarida hiç değişmez Allahın izniyle
evet mantıklı yorumunuz için teşekkür ederim
Rica ederim
Begenmiss3m sevmissem bnmdr cirkin guzel farketmez
sorun da bu ya zaten hiç güzel değilse beğenmende oldukça zor
çirkin kız yoktur az votka vardır :D
kaç yılındna kalma bu
90 lardan :)
abi 1800 ler olmasın bidaha baksaydın :/
o kadar kötü müydü yni bir daha demeyim bari :D
çok kullanıldı çok söylendi deme istersen sen bilirsin yinede yanlış yönlendirmeyeyim
kaşarın birini sevmiştim, çok zoruma gidiyor çok
halen seviyor musun?
bilmiyorum
o zmana sevmiyorsun
gonul bu otata bokda konuyo :D
Mesela ben
sonra ne oldu?
Sevdiğime lanet ettirdi. Geçenlerde resmine baktim gerçekten de cirkindi yani. Nasil baktıysam artık bende bilmiyom
Çirkiin kadın karanlıkta güzeldir. :)
şu an iflas etmiş gibiyim yapmayın bunu