Toksik ilişkiden çıktım yeni birini ne zaman hayatıma alabilirim?

6 aydir narsist biriyle ilişkim vardı 1 ay önce ayrildik çok yordu beni psikolojimi bile etkiledi simdi erkek bile görmek istemiyorum, normalde biriyle konusmayi bitirince başka talip varsa konuşurdum ama bu sefer yapamıyorum o kadar da iyi insanlar çıkıyor karşıma ama cevap bile vermiyorum normal mi yaşadığım ne zaman geçer tecrubeliler yorum atabilir mi

Toksik ilişkiden çıktım yeni birini ne zaman hayatıma alabilirim?
Cevapla