Güncellemeler
+1 yıl
Ergen değilim 19 yaşındayım
Ayrıca yorumlar neden böyle ciddi bişey sormuştum
Ayrıca yorumlar neden böyle ciddi bişey sormuştum
Ne önerirsiniz bana?
Çekingenlik ve başarısızlık baskın buaralar bende😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bende öyle çekingen utangaç içime kapanık biriyim asosyalim hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı gençliğim hep yalnız geçti
Uzulmeyelim en iyisi bence her insan ozeldir
Kendimizi sevmek disinda bir secimimiz yok gibi sjjsjsjsjj
Gençliğimi hiç yaşayamadım her şey içimde kaldı gençliğim hep eve kapalı geçti senelerdir evden dışarı çıkamıyorum iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım olmadan yaşlanıyorum
Yaa 🥺
Bence geç değil 80 yaşında hayatı tekrardan yaşamaya calisanlar var hiçte geç değil bence sen 30larindasin
Ben kendimi çok güçsüz zayıf yetersiz hissediyorum 33 yaşındayım ama yaşımın insanı olamadım çocukluğumdan beri içime kapanık çekingen utangaç sessiz asosyal özgüvensiz olmak beni çok zorladı ergenliğim gençliğim hep yalnız asosyal içime kapanık geçti diğerleri gibi olamadım hep kendimi eve kapattım sosyalleşemedim ortamlara giremedim insanlardan uzaklaştım hayatın dışında kaldım gençliğimi hiç yaşayamadım psikososyal gelişimimi tamamlayamadım ve zayıf güçsüz yetersiz bir yetişkin haline geldim toplumda yerim yok hayatın içinde yerim yok evden dışarı bile çıkmadan geçti gitti yıllarım zamanla iyice içime kapandım 30 dan sonra kendimi hayata çok geç kalmış hissediyorum psikolojik olatak güçlü olmaya çalışsam da dayanamıyorum nefes alamıyorum yaşadığımı unuttum artık
Aynı şeyi yaşıyorum bende ama yaş 19
Bende de var bu asosyallik ozguven problemleri insanları anlayamama ve herseyden herkesten kaçma
Bide şöyle düşünüyorum sana değer veren insanlar bulmak gerekiyor sosyallesmek için biraz da umursamamak bence böyle bir risk almaliyim
Kurslara gitmek olabilir bir cafede oturmak olabilir hobiler edinmek yolculuga çıkmak vs gibi başka Napili ki yani hayatı yaşamak için? dogada biraz gezmek falan sonra da insanlarla biraz konuşmak zaman geçirmek olabilir
Sen daha gençsin ve benim durumum kadar kötü olmadığını düşünüyorum bence açılmak için kendini aşmak için daha zamanın var çünkü ergenlik ve genç yetişkinlik dönemleri önemli ben o dönemlerde hiç açılamadım kendimi aşamadım sosyalleşemedim arkadaş çevre edinemedim hep eve kapalı yaşadım kız arkadaşım sevgilim olmadı iş hayatında olamadım psikososyal gelişimimi tamamlayamadım maalesef bu bir gerçek yani 10 12 15 18 19 20 25 30 yaşlarında da aynıydım ben çocukluğum ve ergenliğimin başlarında dışarı çıkıyordum sokağa çıkıyordum okula gittim ama hep sessiz çekingen içime kapanık kaldım yaşıtlarıma göre daha zayıftım güçsüzdüm ilkokul ortaokul lisede sıramdan bile kalkmazdım kimseyle konuşmazdım çok dalga geçen alay eden aşağılayan dışlayan oldu sataşan oldu liseden sonra da eve kapandım zaten o dönemlerde ortamlara girmem sosyalleşmem arkadaş çevre edinmem karşı cinsle iletişim yakınlık kurmam falan gerekti ama olmadı bu insanın ergenlikte kimlik oluşumunu etkiliyor ama ben hiçbirini yapamadım ve öz güvensiz yalnız asosyal içime kapanık kaldım askere gittim yine açılamadım geleli 11 sene oldu hep eveydim gençliğimi hep eve kapalı yaşadım işe girmek gezmek eğlenmek kız arkadaş edinmek sosyalleşmek hiçbiri olmadı ve 33 yaşında ortada kaldım evden çıkamaz hale geldim hayattan kopuk yaşıyorum hep mutsuzum motivasyonum yok evde durmaktan hasta olacağım yakında senelerdir güneşe bile çıkamıyorum sağlığım olumsuz etkileniyor
Yavaş yavaş bence konfor alanindan çık
Mesela ben tam basaramiyorum ama şöyle yaptım
İlk önce evde yatagimin disina çıktım spor yaptım evde
Diet hazirladim kendim için kendime bakım yaptım sonra markete çıkmaya başladım biraz parkta yuruyus yaptım falan tekrar başarısız oldum ama tekrar basliycam
Pes etmek istemiyorum çünkü böyle olmaz hayat çok geçiyor böyle
Ve psikososyal gelirim konusunda bende de sorun var bu yüzden insanlardan kaçıyorum beni begenmezler diye ama begenen herturlu beğenir
Güzelim yani çirkin değilim yobaz değilim neden sevmesinler beni değil mi?
Gelişim*
Erkekler konusunda tecrübem yok aslında genel olarak insanlarla doğru Sağlıklı iletişim kuramıyorum
Burdan mesela tanıdığım biri vardı seni beğeniyorum diyor onu da kesip attım çünkü korkuyorum ben
Ama biryandanda onlarla bir olmak istiyorum off ya çok kötü oldum bunları anlatirken
Sen daha çok gençsin senin başaracağına inanıyorum inşallah hayatın istediğin gibi olur her şey düzelir mutlu huzurlu başarılı sağlıklı bir hayatın olur gençliğini yaşarsın hayatı kaçırmazsın ben insanlarla iletişim konusunda çok yetersizim ama öyle takıntım yok artık mesela insanlar beni dışlar sevemez saymaz beğenmez falan diye ben bunları aştım yalnızlığa alıştım hep dışlanmak beni yalnızlığa alıştırdı hayatımda 1 kızla bile tanışamadım buluşamadım yakınlık kuramadım çıkamadım flört edemedim hiç sevgilim olmadı bunu da artık pek takmıyorum çünkü bu yaşıma kadar olmadıysa zaten bu yaştan sonra da olmaz ben çoğu yönden yetersizim sosyalleşmeyi de geçtim artık olmasa da olur tek istediğim dışarı çıkıp tek başıma da olsa yürümek güneşe çıkmak temiz hava almak mevsimleri hissetmek buna çok ihtiyacım var bütün hayallerimden vazgeçtim artık tek hayalim dışarı çıkmak çünkü eve kapalı yaşadığım için sağlığım bozuluyor hayatımda tat renk yok nefes alamıyorum dışarıdaki güzelliklerden mahrum kaldım
O zaman ilk önce bunu yen biliyorum zor ama aşırı kaygı halinle kendini kontrol etmeye çalış
Mesela ben hep kardeşime yanlız dışarı çıkmaya korkuyorum diyordun anlamiyordu beni korkularinin üzerine git diyordu ama bu beni daha da korkutuyordu
Diger (kız) kardeşimle konuştum bu daha mantıklı geldi bana o an kendime dışarıdan bakmam gerektiğini düşündüm
Oyun karakteri olduğunu düşün yani bedenin oyuncuda sensin o da ruhun düşüncelerinin
Panik azından kendi vucuduma bakıyorum yani şu an vardım burdayım kontrol edebilirim bu vucudumu şimdi ne istersem onu da yapabilirim gibi
Nasıl bir insan olacağım konusundada çok düşünüyordum ve bicare bulamamistim ama bu düşünce beni degistirdi baya yani dış gorunusum sadece bir obje diyelim ben ise beynim kalbim ruhum
Ne istersem onu yapabilirim vucudumu kullanarak benim en büyük sorunum buydu kendimi begenmiyordum hem dış görünüş hem İçsel olarak ama şu an biraz da olsa değiştim
Kafaya nasıl bir izlenim birakiyorum acaba konuşmam nasıl gorunumum nasıl Saçım igrencmj vs diye saçma sapan şeyleri takiyordum
Yapamıyorum olmuyor ki eğer yapabilsem zaten gençliğimi eve kapalı geçirmezdim parka markete pazara çarşıya gidemiyorum gençliğimde daha da içime kapandım insanlardan çekiniyorum utanıyorum özgüvenim yok bu zamanla daha da arttı dış görünüş olarak zaten öz güvenim hiç yok yani bunları kabullensem de kişiliğim bana engel oluyor içe dönük çekingen utangaç bir kişilik yapım var bunu kontrol edemiyorum istemsiz bir şey maalesef bu yaşıma kadar bunu aşamadım değişmedi hiç değişmiyor iyice zorlaştı gençliğimi hep eve kapalı yaşamak beni hayatta daha fazla geri bıraktı vok geç kaldım geri kaldım yetersiz zayıf güçsüz biriyim yaşıtlarım nerde ben nerdeyim benden 10 15 yaş küçükler bile neler yaşıyor neler yapıyor ben yapamadım yaşayamadım en basit şeyleri bile yapamıyorum dışarı çıkıp güneşlenmek temiz hava almak yürümek bile bana imkansız geliyor yaşım ilerledikçe her şey daha da zorlaştı her ne kadar dayansam da psikolojik olarak fiziksel olarak dayanamıyorum çaresiz hissediyorum senelerdir böyleyim kimse anlamıyor beni ailem bile anlamıyor senelerce böyle yaşamak beni yıprattı iyice çöktüm hayattan koptum kendimi hayata dışarıya topluma uyumsuz hissediyorum ömrümü eve kapalı yaşayıp öleceğimi düşünüyorum artık
Bence pes etme ve kendin olmaya bak
Sana ne hitap ediyorsa onu yak kisaylama kimseyle kendini
Teşekkür ederim beni dinlediğin için anlayışın için yardımcı olmaya çalıştığın için inşallah bazı şeyler düzelir. Seninde hayatın güzelleşir daha mutlu huzurlu olursun inşallah.
şu an eskisinden iyiyim çok baskı vardı hala var ama büyüdüğüm için neyin doğru neyin yanlış olduğunu cozebiliyorum
Evde yanlız kalmaktan hatta halusulasyon görüyordum artık bu sosyal fobi de değildi herseyden korkuyordum sonra biraz abartmamaya başladım insanları kimse mükemmel değil kimse max mutlu değil gibi düşününce rahatlıyorum insan ve kendim olmaya bakıyorum simdi
Senin bu durumdan kısa zamanda kurtulacağını düşünüyorum yani kısa zaman derken bu yaşlarında kendini aşarsın açılırsın her şey daha da düzelir değişir ben o yaşlarda kendimi aşamadım açılamadım zaten o yaşlarda bazı şeyleri düzeltmek çok daha kolay yaş ilerledikçe zorlaşıyor bunu geç anladım ve ben kapandıkça daha da kapandım içime
Her ergenin başına gelir, büyüyünce düzelirsin yavrum
Ergen değilim
Beyler overlok makinası ayağınıza geldi. Hadi bakim hepiniz potansiyel seclvgili olabilecek tipler olun. Terapist takılın
Birilerine özendiğin için hayat rezil geliyordur
Evett özenti var bende
İyi olacak hastanın ayağına doktor gelirmiş , buyurun ben ilgilenirim sizinle
kendine olan özgüvenin yükselt sosyal ortamını değiştir onlar sana gelsin
Düşmekten korktuğun için adım atmaktan korkma çok çok ayağına çamur bulaşır yıkarsın geçer...
denemelisin birileriyl3 konusmayi
Yeni kişiler tanıyıp sohbet edebilirsin.
Ne istiyorsun tam olarak?
Yanlis kisiyi bastan anlayamazsinki
Seninle ilgilenmek isterim
kendine bir meslekte kariyer koy
👍🏻evet derslerime odaklanmak istiyorum artık
aferim kafana pot pot
Ya ben çocuk değilim
xDDDDDD
istersen burdayım :)
Dogru kisi benim 😉