Artık hayatımda düzgün biri olsun istiyorum? Sorun bende mi?

Bugüne kadar bir erkek arkadaşım oldu. Şu anda 26 yaşındayım. Birini çok sevdim farklı şehirdeydik iki yıl onu bekledim, kimsenin yüzüne bakmadım ama sevilmiyormuşum. Bir çocuk benimle ilgileniyordu tek derdi malum bir olaymış bunu anlayınca yol verdim. Tek istediğim düzgün bir ilişkim olması. Taktik düşünmeden bazı şeyler için oyuncak edilmeden sevilmek istiyorum. Karşıma anlattığım tipler çıkıyor hep. Ben doğru insanı bulmak için neler yapabilirim? Çok yoruldum
Artık hayatımda düzgün biri olsun istiyorum? Sorun bende mi?
Cevapla