Uzun ilişkisi olan insan her daim potansiyel risktir sadece o kişiye geri dönme açısından değil, yaptığın her güzel şeyi geçmişte başkasıyla yaşamış olma olasılığı ve o heyecanı çoktan tüketmiş olma olasılığı yüksektir.
Vallaha açıkçası ben uzun ilişkisi olan birisiyle ilişki kurmam. Daldan dala atlayanı da istemem, çok uzun ilişkisi olanı da yani kısaca böyle söyleyim. Ne kadar zamanda geçer vs bilemem çünkü baştan o tarz birilerini tercih etmiyorum.
Bu kişi sen değil misin Karşı taraf mı yani O zaman arkadaşça takıl
Soran
+1 yıl
Ben değilim hoşlandığım kişi eski sevgilisinden 3 yıllık olandan yani ayrılmış be ayrılalı 1 hafta olmuş bende yeni öğrendim bu durumu ve kendi hislerimi fark ettirmeye çalışıyordum buluşma bile teklif etmiştin :(
Tamam ama ben üzülmemek için iş yerinde mümkün olduğunca onun yanına yaklaşmamaya karar verdim görürsem de selam veririm ve kendimle ilgilenmeye karar verdim sence doğru bi karar mı?
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 3 senelik ilişkiden ayrılalı 1 hafta olmuş birisinin hayatına yeni kişi alabilir mi? Birinden hoşlanıyorum ama durum bu şekilde?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Benim gözümde rahatlıktır bu şahsen.
Ben bir erkek olarak 3 yıllık ilişkisi olup biteli kısa süre geçmiş birisini asla istemem şahsen.
Hımm aklı hala ondadır dimi? :(
Uzun ilişkisi olan insan her daim potansiyel risktir sadece o kişiye geri dönme açısından değil, yaptığın her güzel şeyi geçmişte başkasıyla yaşamış olma olasılığı ve o heyecanı çoktan tüketmiş olma olasılığı yüksektir.
3 yıllık ilişkiyi 1 2 haftada silemezsin.
Ne kadar sürede silinir? 😔
Ve arkadaşıma şöyle demiş artık hayatıma birini almak istemiyorum demiş…
Vallaha açıkçası ben uzun ilişkisi olan birisiyle ilişki kurmam.
Daldan dala atlayanı da istemem, çok uzun ilişkisi olanı da yani kısaca böyle söyleyim.
Ne kadar zamanda geçer vs bilemem çünkü baştan o tarz birilerini tercih etmiyorum.
Peki…
3 senelik ilişki sornası hoşlanıyorum diyorsan çok da düşünme bence takıl kafana göre
Bende yeni öğrendim öyle bi durum olduğunu arkadaşımdan üstelik kendimi fark ettirmeye çalışıyordum canım gibi🤦🏻♀️
O 3 seneyi boş yere yaşamışsın. Ayrıldıktan 1 hafta sonra nasıl birisinden hoşlanılabilir ki?
Çok erken
Anladım:(
En az 1 ay geçmeli
Hem kendine hem yeni kişiye
Haksızlık etme
Haklısın ne yapmalıyım peki o kadar da ona buluşma teklif ettim kendimi fark ettirmeye çalıştım geç öğrendim bu olayı arkadaşımdan🤦🏻♀️
Bu kişi sen değil misin
Karşı taraf mı yani
O zaman arkadaşça takıl
Ben değilim hoşlandığım kişi eski sevgilisinden 3 yıllık olandan yani ayrılmış be ayrılalı 1 hafta olmuş bende yeni öğrendim bu durumu ve kendi hislerimi fark ettirmeye çalışıyordum buluşma bile teklif etmiştin :(
Kendini kaptırma
Eskisine dönerse üzülürsün
Aynen haklısın
Peki ne yapmalıyım baya rezil oldum bence ona yanaşarak aynı iş yerindeyiz bi de
Arkadaşça takılırız de
Soğur :)
Ama öyle dersem belki unuttuğu zaman belki zaman geçince o sever belki beni ve ben bunu söylersem eğer hiç oluru olmaz
Eskisini unutursa belki beni hayatına alma ihtimali var olsa bile hiç olmaz eğer öyle yaparsam
O zaman flört gibi takıl
Ne diyeyim?
Tamam ama ben üzülmemek için iş yerinde mümkün olduğunca onun yanına yaklaşmamaya karar verdim görürsem de selam veririm ve kendimle ilgilenmeye karar verdim sence doğru bi karar mı?
Evet doğru
Zaten işyerinde ilişki sakıncalı
Haklısın 🥺
Yara bandı olursun sadece 😪
Anladım:(
Kafasında bitirmişse bile alamaz muhtemelen.
Hemenn yenisini bul kanka atlatirsin
Yok ya kendimle ilgilenmeyi düşünüyorum 🥺
Az serserilim yapmaya ne dersin
Yok amca
O kişiye yazık olur
Bana olmaz mı? :(
Yara bandı olarak kullanıyorsun sonuçta sana neden olsun
Yok ben kullanmıyorum hoşlandığım kişi eski sevgilisi 3 yıllık olanla ayrılalı 1 hafta olmuş kalbine girebilir miyim diye sormuştum sadece
Ha anladım , zor bence çok zor hatta. Kullanılma ihtimalin yüksek
Anladım😔
Zor dostum