Sizce ikinci konuşma için mesaj atmalı mıyım, erkekler mesaj atan kızlar hakkında ne düşünür?

Arkadaşlar o bana birkaç gün önce mesaj attı kısa bir konuşma geçti aramızda hem snapten hem insagramdan ekli ama şu an için bir konuşma yok aramızda şimdi ben atsam olur mu erkekler ne düşünür mesaj atan kızlar hakkında? Bir kere attı diye benim mesaj atmamı bekler mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben atmazsam tekrar atar mı
Sizce ikinci konuşma için mesaj atmalı mıyım, erkekler mesaj atan kızlar hakkında ne düşünür?
Cevapla