Eski sevgilime 2 ay sonra konuşabilir miyiz yazdım cevap vermedi?

Bittikten sonra hiç iletişime geçmemiştim. Aynı ortamda çalışıyoruz. Rahatsız da etmedim hiçbir şekilde. 2 ay sonra dayanamayıp mesaj attım ama cevap vermedi. Sonra da bir daha yazmadim zaten. Atmasam içimde kalacaktı. Instagramda ekliydi sildim. O da engellemiş hemen. Ne olursa olsun olumsuz da olsa bir cevap verebilirdi. Kötü de ayrılmadık, düşman da değiliz. Hata mı ettim yazarak? Hakkımda ne düsünüyordur.

Eski sevgilime 2 ay sonra konuşabilir miyiz yazdım cevap vermedi?
Cevapla