Tartıştık, ertesi gün yazdım cevap vermedi daha da ses yok 2 aydır. Bundan OLUR MU?

Adını koyduğumuz bir şey yok ne arkadaş ne flört, ama bi çekim var o belli aramızda. bir buçuk yıldır tanışıyoruz.. Aylarca yazmıyor ben yazınca çok samimi konuşuyor. Bu ilk küsmesi tribi değil bu arada.. Nedir bu durum sizce?
Tartıştık, ertesi gün yazdım cevap vermedi daha da ses yok 2 aydır. Bundan OLUR MU?
Cevapla