Evlilik için?
Hala genç gibi dursa da 24-25 değil sonuçta 28 :( 2-3 sene gibi dursa da o 2-3 sene ne kadar önemliymiş meğer :(
Evlilik için?
Hala genç gibi dursa da 24-25 değil sonuçta 28 :( 2-3 sene gibi dursa da o 2-3 sene ne kadar önemliymiş meğer :(
Benim karşıma 33 yaşından sonra çıktı o kişi. Bugüne kadar olmayacakları oldurmaya çalışmış, uyumlanamadığım insanlarla yalnız kalma korkum yüzümden emanet ilişkiler yaşamışım. O yüzden hiiç acele etme ve umutsuzluğa kapılma. Hayatını yaşa ve bekle. Emin ol her kimse o da bir an önce seninle karşılaşmak istiyor.
Siz evlendiniz mi o kişiyle
Ne güzel. Allah tamamına erdirsin. Ben de hemen bulsam sizin gibi süper olur
Beklemediğim an 50-55 falandır ya bu yaşlar gençliğin son zamanları insanlar çok sorun yaşıyormuş hiç düşünmemiştim bu kadar kötü olabileceğini
Çok zor bir şey bir kaç senede çıtırlığın gidiyor eskisi kadar güzel alımlı olmamak çok kötü
Yani erkekler için 1. Öncelik kadının güzelliği alımı çekiciliği ki iyi çocuk doğurabilmek için de gençliğe ihtiyacımız var genetik açıdan da biyoevrimsel sürece göre de doğru olan bu
Ben size yazabilir miyim müsaitseniz
Cevap
12Cevap
Merak etmeyin, karşınıza güzel insanlar muhakkak çıkar.
Olsa bu zamana kadar olurdu gbi geliyor
Cikar nasibin herzaman seni takip eder.
Kelebek misalidir aşk kovalarsın senden kaçar ama beklemediğin anda gelir omzuna konar unutma bunu 😉
Evlenemeyen insanların nasıl oluyır benim hiç bir şey olmadı ama hiç yani sadece 2 ay konuştuğum oldu o kadar böyle devam ederse çok tuhaf ya herkesin olması ama benim hiç olmaması
Bana ulas bi burada yorumu doldurmayalim
Tamamdır
Hani mesaj
Atmamissin
Ne konuşacaktık
Sohbet
Ordamisin hala donus yapmadin
Çok önemli mi bu konuşma
Evet
Burdan yazalım bir şeu olmaz
Yok sen mesaj at rica ettim bak
Ben de Rica ediyorum buradan yazsanız
Bak sohbet yasak yorumda ondan engel yerim halden anliyorsan insan gibi rica ettim Şu an bu yorumlarima bile engel gelecek
Gelmez ama ne konuşacaktık hiç bahsetmiyorsunuz yoksa sadece tanışmak mı niyetiniz
Mesaj atarsan gorursun niyetim kotu degil inan ama zorlamiyorum artik sen bilirsin kac kere teklif ettim
25, evlenmek için erken bir yaş
28 oluyorum
Bazı şeylere geç kalıyoruz ama 30 da
Çıkar bulunur
Keşke
Gez dolaş ortamlarda takıl
İşte o olmuyor akşam çıkmama izin yok ailemle yaşıyorum
Paran yok mu
Var ama çıkamıyorum bir de öyle ortamım da yok
Erkek arkadaşlarla fazla konuşmazdım yakın arkadaşım da hiç olmadı zaten erkeklerden mesafeli olunca da böyle yalnızlık kız arkadaşlarımdan 1-2 tane var görüştüğüm
Baya yalnızım yani
Sosyal medyada hiç mi yazan yok
Sosyal medya geç açtım ben okul bittikten sonra. Hesabım gizli ekleyenler oluyır yazan yok. Onları da tanımıyorum diye eklemiyorum ve bana uygun kişilerden de ekleyen çok olmuyor
Benim beğendiğim bir kız var haftada bir iki yazarım yorum atarım kalp atarım alev atarım hiç daha cevap vermedi
Çıkar çıkar bende 37 de bekarım hala
Erkeklere 50 sine gelse de evlenir kadın olunca zaman önemli
Senin yşlar tam zamanı merak etme
Birini tanısan ciddi istemeyecek belki gezip bırakmak onu anlayana kadar da 2-3 ay en az geçer vakit de olmayınca onu ele bunu ele kimse kalmıyor 24 ken aklım nerdeydi keşke çıksaydım o bu şu demeden
Şimdi başlasan 30 una evli olursun kasmaaa
30 da geç tabi bu sene sonu olsa da kurtulsam bu dertten
Yok Bee tam evlenilecek yaşlar 28-32 arası
Hiç bulamazsan ben alirim seni🤣
Mesleğiniz nedir?
Çıkar tabi olumsuz düşünme yasa hayatını
Evlenmek mi istiyorsunuz
Evet yaş sıkıntısı onun için
Size yardımcı olabilirim isterseniz abla
Nasıl bir yardım
Kariyer su anda hangi asamada?
O anlamda gayet iyi 2-3 seneye iyi terfi alırım
Evet
yakınlşma olmamdi işin ne
İnsanlara şand vermeye çalış
Belki çevrenkş insanlsrı onlarla iliilğ kurma fırsatını kaybediyosun
İlişkini*
Öyle ha diyince de olmuyor ki çok güleç yüzlü sosyal biri de değil böyle soğuk ama ağır duruşu da olan biriyim 1920 ler için uygun bu kişiliğim bu zamanda bu kişilik galiba bekarlığa sebep oluyor
İşte ondan bahsediyorum soğuk durak kadına biz erkekler pek yanaşmak istemez ondan dolayı tabularını yık
Ama bunu yapmam gerekiyor ki beni öyle rahat biri sanmamaları gerek geleneksel ailede büyüdüm bunu karşı taraf da anlamalı ki açık ve bakımlıyım diye yanlış anlamasın
Her açık ve balımlı olana o gözle mi bakılıyor ben soğuk kızlardan uzak dururum mesrla
Egoist bir izlenim veriyor bende yanaşmıyorum tarzım değil çünki
Çıkar ne iş yapıyorsunuz
Çıkar kısmetin
Çıkmayan da var ailemizde anne tarafında o yüzden bilemiyorum ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?