Sizce doğru biri mi? Sevgili olmadığımız biri ile uydum ama bir şey yapmadı?

Uzun süredir birbirimizden hoşlanıyoruz gözlerinden anlıyorum arkadaşları dahil bunu söylüyor samimiyet var aramızda dün seninle uyumak istiyorum dedi benimle uyur musun dedi bende kabul ettim şimdi sorun burada değil çoğu insan yatma bahanesiyle bir yerlere götürmeye çalışır elinde imkan varken neden sadece öpüp koklamakla yetindi amacı bu adam doğru biri mi bu adamı seçersem hayatım ne gibi yönlere gidebilir lütfen saygı çerçevesi içinde yorum yapın
Sizce doğru biri mi? Sevgili olmadığımız biri ile uydum ama bir şey yapmadı?
Cevapla