Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Beğeni için teşekkür ederim @ilginfulyaa

Şahsen evlenmeden önce böyle bir şey yapıyor olursa o kişiyle görüşmeyi keserim ama evlendikten sonra böyle bir şey yapıyor olursa saygısızlık etmem ama ben de mesafeli davranırım.
20 Haziran, 2023 Salı 16.37
Ayrılırım tabi ki de doğal olarak. çünkü eşim veya sevgilimin beni görmezden gelmesi demek zaten bana karşı bütün sevgisinin bittiği anlamına gelirdi. ama neden görmezden geldiği de benim için oldukça önemlidir. yani eğer benim bir hatam varsa tabi ki de konuşarak anlaşırdım özür dilerdim ama bunun dışında ayrılırdım
Aynisindan
O durumda karşı tarafın bişey yapması gerekiyor. Ben annesiyle evli olmicam sonuçta ama asla bu konuda yıpranmak istemem. Hiç tahammülüm yok. He kızı gibi görür fazla üstüme düşer idare ederim alttan alırım kırmam ama bana abuk subuk davranırsa evime falan gelemez ciddi bir mesafe koyarım
Teşekkür ederim
Rica ediyorum son soruya da beklerim
Böyle paylaşımlar site tarafından spam olarak değerlendirilir..
Yani aslında genelde izin alarak paylaştım
Sorun izin olması değil :) maddi bir yardım söz konusu ve site bunu istemiyor artı olarak instagram adresinin olması da iletişim olarak değerlendirilir. Niyetiniz güzel fakat kurallar böyle
Yok yok biliyorum aslında maddi bir şey değil sadece paylaşılmasını istedik ama haklısınız bakalım ne zaman kaldırılacak
Beni görmezden geleni bende görmezden gelirim kimse icin kendimi üzecek degilim haa tabiki önce sorarim kendisine neden böyle bir harekette bulundugunu baktim mantikli sebebi yok bende onu görmezden gelirim unutmaki ne kadar umursamaz olursan o kadar fazla degerini bilirler😊😄
Kesinlikle katılmıyorum Bence herkes birbirine saygılı olmalı
Sorun yok katılmayada bilirsin😄 buda benim düşuncem ne yani beni gormezden gelen birine karsi nasil olmami beklersinki evet tamam saygida kusur etmem ama adı üzerinde yani görmek istemiyor bende keyfi bilir diyorum😂
Ama evlilik hayatı Gerçekten bu kadar rahat olmuyor ya yani yapmam etmem falan diyorsun ama benim abim evlendi mesela söylendiği gibi de olmuyor
Cevap
6Cevap
Eski sevgilimin annesi ilk basta bana cok iyi davraniyodu kizi gibi goruyodu eksigimi gorse aliyodu falan ogluyla ayrildimizda ariyodu bazen nasilsij diye soruyodu ama zamanla degisti yani bana cok kotu davranmiyodu ama ne bilim eski sevgilimde kavga ettimizde bana bagirdi bi kac defa iste ayrildik yine arayip sormuyo. bisey olmustu ben yazmistim. boyle. bi soguk soguk konustu kestirip atti oyle de bi insan degildi bana oyle davrsnmiyodu kalbim kirildi aciksasi
Ya şöyle bir şey sen ne kadar iyi olursan ol o insanda onun evladı yani Her anne baba kendi evladını savunur hatalı olsa dahi
Sevgilimin annesi kendine gel derim
😁😁
İşime gelir :D beni görmezden geliyorsa kendisi problemli biridir zaten benle hiç muhattap olmasın daha iyi
Hak ettiği gibi davranırım bende görmezden gelirim alttan alamam
Umursamam, bir gün görecektir görünceye kadar sallamam.
Ne yalan söyleyeyim, kendi ailemle de pek aram yok. Yılda 1 görüşsek bir şey değişmez benim için
Üzülür insan ayıp bir şey bu, acil konuşulması gereken bir mesele
üzülürüm başka ne yapabilirim ki üzülür dururum öyle
Kırılırım, ben de mesafeli olurum.
Keşke olmasa iyi ama gerçekten bizim Türk ailelerine böyle sıkıntılar çok oluyor
Evlenmeyeceğim için :D çokta umrumda olmaz
Evlilik mezar 😀
Eşimin annesi burdayım hahaah
😆😆😆 sen ne geziyorsun burada der şimdi
Yapıcak hiçbir şey yok valla tuhaf insanlar insan damadını nasıl görmezden gelir
Yok ya ben senin için dedim evli değilim 🤣
Yok be ne evliliği 18 im
Vallahi hiç acele etme öyle evleneceğin zaman da iyi tanı ailesi kültürü konuşması davranışları sana ve seninle ailene uygun olsun belli kriterlerin olsun
Valla şu an öyle şeyleri düşünmüyorum ama hayırlısı
Aynen öyle her şeyin hayırlısı olsun
🙃🙏
🙂🙃
bısı yapmam kendı bılır oglu bana yeter
Keserim iletişimi görüşmem
Bende onu görmezden gelirim.
bende onu görmezden gelirim
Eşim görsün yeter, annesi kimin umurunda😅
Keşke evlilikte dediğin gibi olsaydı
Valla kimse için annemden vazgeçmem
Çok üzülürüm
Görmesini saglarim
eşimle konuşurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?