Statüsü yüksek olmayan erkeklerin hiç şansı kalmadımı artık?

Genel olarak İyi bir mesleği olmayan kadınlar 20li yaşlarda evleniyorlar güzel mesleği olanlarda kendinden daha üstün statüde erkek istiyorlar ve bu sadece Türkiye ortadoğu ülkelerinde geçerli neden böyle artık
Statüsü yüksek olmayan erkeklerin hiç şansı kalmadımı artık?
Cevapla