Erkek gibi kızım bu kötü bişeymi çünkü iyi hissettirdiğini söyliyemem?

mesela çok kıskancım erkeği kısıtlarım ya da bir kafeye gittiğimde tüm hesabı erkeğin ödemesini istemem öderse kötü hissederim şunu belirtiyim güzel bir kızım kadınsı giyinerim romantık bir kızımda ama maalesef karşıma çıkanlar çürük meyve neden bu kadar talihsizim bilmiyorum yaptıklarımdan dolayımı bilemedim

Erkek gibi kızım bu kötü bişeymi çünkü iyi hissettirdiğini söyliyemem?
Cevapla