Kız çocuğunu sevmek ayıp'mış. Siz ne dersiniz bu konuya?

Bu akşam misafirlerimiz vardı. Anne tarafından birkaç akraba geldi. Konu kız çocuk, erkek çocuk meselesine döndü. Babam da, malımı, mülkümü kızıma bırakıcam. Ben olmasam bile kimseye muhtaç olmaz dedi. Sonra anneannemin dediklerini bi duysanız inanamazsınız. Kız çocuğu bu kadar çok sevilmez dedi, Baba dediğin kız çocuğunu bu kadar şımartmaz dedi, evi arabayı bırakacaksan oğlana bırak diye bir de tavsiye verdi üstüne. Abim hayatını çoktan kurdu. O yüzden babamın bütün planları şu an benim için. Bu da akrabalara ayıp geliyor
Kız çocuğunu sevmek ayıp'mış. Siz ne dersiniz bu konuya?
Cevapla