Yarın hoşlandığım kıza açılacağım, nasıl konuya girmeliyim?

Hayatimda ilk kez yapacagim bunu ve kizi bugun mesaj atim aceba yarin okuldan sonra 5 dakika konuṣsak olur mu sana soylemek istedigim bir sey var tabiki dedi aceba anlamiṣ midir ilani ask yapacagimi? Sizce konuya nasil baslamaliyim ne demem lazim ilk once?
Yarın hoşlandığım kıza açılacağım, nasıl konuya girmeliyim?
Cevapla