Yarın kıza açılacağım ciddiyim kararlıyım ne yapmalıyım?

Arkadaşlar yarın kıza gidip açılacağım. Kendimden eminim. Ama öncelikle şunları söyleyeyim.
1- Kızla aynı sınıftayız. Birbirimizi çok tanımıyoruz. Sadece derste iken sürekli gözlerim kızın üzerinde.
2- Kızın yanında sürekli 2 3 arkadaşı var. Nasıl kız yalnız kalabilirki konuşayım onunla.
3- Kıza ne demeliyim?
4- Tiple alakası varmıdır. Fotoğrafımıda atayım.,
5- Son kez. Derste kızın fotoğrafını çektim. Telefonumda saklıyorum. İsterseniz onunda fotoğrafını atayım ama burada ise..
Fotoğrafım bu tipsiz olabilirim.
Yarın kıza açılacağım ciddiyim kararlıyım ne yapmalıyım?


Yarın kıza açılacağım ciddiyim kararlıyım ne yapmalıyım?
Cevapla