AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Kendine hayatı zehir etme geçmiş bitmiş o önüne bakmış sende sizin için önüne bak
anladığım kadarıyla kendini üzmek için bir neden arıyorsun... Geçmiçi kafaya takmak kadar gereksiz bir şey yok. Aynı şey senin başından da geçmiş olabilirdi. Buna takılmasını mı isterdin?
😊👍
Çok kötü bişey gerçekten sevgilinin geçmişi ☹️
düşünmemeye çalış herkesin geçmişi var o kadar derine inersen boğulursun.
Bence psikoloğa git bu senin kendi kafanda çözmen gereken bir sorun
Bencr otur konuş yoksa sürekli bunu düşünüp durursun
Sen varlığını hissettirdikçe eskilerden eser kalmaz adamın aklında , takılma bunlara.
Bir kadın bunu kafaya kolay kolay takmaz taktiyse eğer gerçeklik payı vardir
Yani bunu konuşun birde destek alın isterseniz
Anı yaşa geçmişi düşünüp ne kendini nede sevdiğine zehir etme
@inciitanesiii çekim, işletim zehir mi oldu şimdi daha bilmediğiniz neler var zehir değil tuzaklı zehir oluyor muş ekipce gerekçeler var
Beyfendi ben sizi anlamıyorum
Ben size kendini şahsen birzat tanıtcam efendim iyi günler saygılar
Geçmiş adı gibi geçmiş her ğün yeni bir başlangıç dır sorun sizde gibi duruyor?
Sildim diyen kesin silmez. İllaki geçmiştir fakat aklının bi köşesinde gene kalır
Sildim diyen silmezse ya kim siler
Belki bi gün kafaya dank eden olursa ancak. Ya da karakterini bilirsin yapar mı yapmaz mı?
E yani. O yüzden sildim diyen kesin silmez diye bişey yok
Kocaman bi soru? Nası karar vermek istersen
Hı hı tamam
Aga bu yengeç burcu yorum bile atmayın kaçin. yazık çocukta bilmiyor galiba.
Ahqhah bende yengec burcuyum aklıma ilk söylediğiniz geldi
Ya bu yengeçler varya bu yengeçler. insan okuyunca astrolojiden soğuyor.
Sormak öğrenmek zedelemeden öğrenmeye yeltenmek gerekir
Benim sevgilim de senin cidden insan yoran cinsdensiniz hiç sorma sinir de etme
Kendi fikrim eğer cidden evlenmek istiyorsan ve ilerde huzurlu bir ilişki sürmek istiyorsan onunla bunu konuşmalısın, yüz yüze konuşsan daha iyi olur. Seni anlayacağını düşünüyorum ne de olsa seninle hayatını birleştirmek isteyen bir insan :)
Yani geçmişe takılıp yaşamak olmaz hep önüne gelir yoksa onun için ne aç bu konuyu nede takıl oraya geleceğinize bakın
Eger olsaydı onunla olurdu seninle degil kafana takma
Bir şey soracağım sevgilinle buradan mı tanıştınız? Eğer buradansa tanıyor olabilirim.
Sitedekilerin hepsi akraban mi
Hayır değil. Buradan tanıştıysa kız bile olabilirim
Bahsettiği
Sadece şunu demek istiyorum samimi Bir şekilde sen bir ruh hastası çocuğun başını yakma
Bence soylemelisin sonuç olarak eğer sevmiyosa onu sana seni uzmicek bir cevap verir eğer halen içinde ufak bir his bile varsa seni kullanmasına izin verme
Kesinlikle katılıyorum 😊
Zaten olması gereken bu dediklerin
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler...
Unutmuşsa sen konuyu açarak hatırlatırsin ayrıca geçmiş geçmişte kalmış öneli olan seninleyken senin geçmişinde hiçmi sevdiğin olmadı her insanın bir geçmişi vardır
Kesinlikle katılıyorum doğru dediklerin 😊👍
Muhtemelen yatmıştır bide o kadınla, onuda hesaba kat
Seni yarabandı olarak görüyor işte, benim kuzenede oldu benzeri, belis diye bi kıza aşık oldu, çıktı bi kaç sene ama kız bunu sevmiyordu, evlenme teklifini kabul etmedi sonra parasını kullanarak kendinden 10 yaş küçük kadın aldı lise mezunu çalışmayıp parasını yiyen
Senden ayrılsa başka kıza da aynısını yapar adamın amacı evlenmek sevgi önemli değil
çok değer vermesi bence iyiye işaret sana da aynı değeri verebilir.
bence böyle düşün.
Adam evlenip bir an önce yuva kurmak istiyor.. sen de geçmişi araştırmaya kalkarsan, senden vazgeçebilir.. "bugün böyle bir soru sorarsa, yarın azımızâ zçar" der
Akışına bırak herkes herkesin ilk aşık olduğu kişi olmayabiliyor. Önemli olan sonu ve kalıcı olması
Söyle canım ams gerçekten iyi olduğundan eminsen değmez
Ee ayrıl o zaman ne diye devam ediyorsun bu böyle hep aklına takılır ben olsam evlenmezdim asla
Onunla karsilikli bir sekilde uzun uzun konusmalisin burada kendi vicdanini rahatlatmamalisin herşeyi açık açık söylemekten cekinme ve seni zaten evlencek kadar seviyorsa bir gizlisi olmamali
Öyle düşunene kadar adamı kendine bağla adam geçmişi hatirlasın senin elinde
Eğer senin ailen böyle bir şeyi sorun edecekse senin kendi ailene söylememen gerekiyor. Ki seni de istemeye ya da sözlenmeye geldiklerinde sorun çıkmasın.
Onun geçmişini boş ver. Bir şeyler yaşanmıştır. Sana olan davranışı önemli.
Bence geçmişi takmamalı hatta yoluna bakmalısın önemli olan senle birlikteyken yaptıkları yapacakları arkana bakarsan ilerleymezsin tatlım😗
Eğer unutmuşsa aklına gelmesinden rahatsız bile olmaz. Düzgün bir üslup ile sor ve kendini açıklamasına izin ver.
Geçmiş geçmişte kaldı. Önünüze bakmalısıniz. Nasip değilmis ki onunla olmamış :) içini ferah tutmalısın
Sana bunu düşündürecek bir şey yapıyor mu? Yoksa sadece erkek arkadaşının yaşadıklarından dolayı mı böylr düşünüyorsun?
Acik acik konusup rahatlamak lazim ama gecmisini takmaman lazim gercekten iliskiyi bitirebilecek yerelere kadar geliyor
Konuş birlikte çözerseniz hem birbirinizden şüphe etmemiş hem de birbirinizle ilgili bilgi edinmiş olursunuz.
Açıkla aklındaki düşünceleri uygun bir dil ile izah et çünkü bunları açığa çıkarmazsan evlendiğinde daha büyük şüpheler altında yaşayabilirsin
Sana bunu anlattı ve bir kere daha bu konuyu açtı mı?
Açmadıysa arkasında bırakmıştır
Açtı ise kıyaslanma gelecektir tecrübe ile sabit
Nasıl yani sen ne tecrübe edindin ki yani eğer anlatırsa böyle bir durumu o zaman unutmamış mı demek oluyor
Bak güzel kardeşim şimdi ben eşimden ayrılalı yaklaşık 3 ay oldu boşanmayı zaten kendisi istedi ailesi ile beraber yaşıyordum sırf eşimin rahatsızlığı var diye vardiyalı çalışıyorum diye gelelim konumuza çok detaya girmeyecem ben eşimle sanal ortamda tanıştım ilk sevgilim evlendiğim insan oldu kendisi bana benden önce sevgilisi olduğunu 4 yıl kadar sürdüğünü söyledi bu konuda okeyiz olabilir herkes yaşayabilir. Yalnız ilişkimiz başladığında belli bir süre sonra yani evlendikten sonra sen onun gibi değilsin diye kıyaslamalar başladı üstüne duygusal bağım hiç olmayan birini sırf o anlattı diye anlattım bunu bana örnek gösterdi nitekim 3 sene evli kaldım boşandık boşandıktan sonra bazı şeyler öğrendim
1-) eski sevgilisinden ayrılalı 1 hafta olduğunu beni yara bandı olarak kullandığını
2-) Ayrılmadan 1 hafta önce onun sosyal medyasına bakıp evlendiğini gördüğünde bela okuduğunu
Sanırım bu kadar yeterli olmuştur daha detay istersen mesaj at anlatayım anlarsın kararını verirsin amaç bilgin olsun
Soruyu soran ben değilim sadece merak ettim yorum yaptım
Senin olay da baya kötü olmuş yani keşke en başından emin misin diye sorsaydın
Ben şahsen eski eskide kaldı önümüze bakalım dedikçe o eskiyi unutmamış bizimde sınavımızda bu varmış
Haklısın çocuk var mı peki
Ben ilk başta bu konu hakkında anlaşmış çok istemiştim ama evlendikten sonra 180 derece tersine döndü fikri ve olmadı bir çok kişi şanslı olduğumu söylüyor verilmiş sadakan varmış diye
Bence ilişkide acik olunmalı kafandan ne geçiyorsa paylas ama fazla sıkmadan
insan aklindakiyle ölur yanındakiyle yaşlanır unutulmuyor zaten sadece insan alışıyor
Boş ver geçmişte yaşanan olaylar nedeniyle tadını kaçırmayın derim
bu tarz sorunları paylaşmak yerine kafana takarsan, ilişkinizin temeli uçurumda olur…
İlişki ciddi bir yere gidiyorsa bence kafadaki bütün soru işaretlerinden kurtulmanız lazım
of ayni ben 🥹 sen ben misin acaba. yükselenin yengec mi
Ney yengec mi dedi biri😊
seninde sonun o kız gibi olabilir.
ne alaka
insan geçmişinde neyse odur az kafanı çalıştır kezban mısın
okuduğunu anlamakta güçlük çekiyosun sanırım
ulan kezban. ailen seni vermezsen başka kıza gider diyorum. adam için kadın çok.
Bende geçmişi düşünüyorum
Bence kafana takma takarsan bu iş olmaz
Geçmiş geçmişte kaldı
Güzel bi dille söyleyebilirsin
Ona karşı dürüst ol her zaman kazanırsın
Bence ayrıl ileride hep sorun olacak
Anlat konuş için rahatlar
aklı ondadır kendimden biliyorum
Sen benim sevgilim olabilir misin acaba 🤔
Söyleme unutmaya calis
Sevgiline sor bu kadar kafaya takma
Daha çok hatırlatmamak için sormadım
Söylemesende olur